اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

برف پاک کن عقب آریا سایپا در نمایشگاه خبرساز شد

سایپا در نمایشگاه تحول صنعت خودرو با محصولات متعددی حضور پیدا کرد که برخی آن‌ها مورد انتقاد شدید قرار گرفتند. اما هیچ‌یک به اندازه برف پاک کن عقب سایپا آریا مضحکه خاص و عام نشده بود!

سایپا در جایگاه یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خودروسازی کشور، با آمادگی کمی در جدیدترین نمایشگاه دستاوردهای صنعت خودرو ظاهر شد. این گروه از محصولاتی مثل P90، ساینا برقی، آریا و شاهین اتوماتیک در غرفه‌های خود رونمایی کرد. با اینکه اکثر بازدیدکنندگان محو تماشای پروژه ناتمام P90 بودند، برف‌پاک‌کن آریا باعث شد توجه حضار به سمت این خودروی جدید جلب شود. آریا نسخه کراس اوور شاهین بوده و مشخصات فنی یکسانی با این خودروی نسبتا ارزان‌قیمت دارد.

به قول برخی رسانه‌ها، برف پاک کن عقب آریا سایپا سقف را هم تحت پوشش قرار می‌دهد! اندازه برف پاک کن از ارتفاع شیشه عقب بیشتر بوده و کاربران اجتماعی با انتشار فیلم‌های مختلف از این فاجعه مهندسی، چندی روزی است که آبروی یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان پرادعای کشور را برده‌اند.

عجیب است که چطور سایپا حاضر شده با چنین نقص عجیبی در نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودرو شرکت کند. نمایشگاه، محل عرضه بهترین مدل‌ها و محصولات هر شرکت است تا بازدیدکنندگان از نزدیک شاهد ابتکار عمل و کیفیت خودروها باشند. ولی گویا سایپا چندان اهمیتی به این موضوع نداده و تنها می‌خواسته ماشین‌های بیشتری را نسبت به رقبای دیگر در معرض دید عموم قرار دهد. به هر حال، یک نظارت ساده پیش از باز شدن درب‌های نمایشگاه و حضور بازدیدکنندگان می‌توانست از سوژه شدن این خودروساز در رسانه‌های اجتماعی جلوگیری کند.

بد نیست بدانید که نخستین نمایشگاه تحول خودرو در تاریخ ۳ شهریورماه با حضور وزیر صمت و در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران افتتاح شد و به مدت ۳ روز میزبان بازدیدکنندگان بود. بیش از ۱۰ شرکت خودروسازی و صدها قطعه ساز در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و از محصولات خود رونمایی کردند.

/blog/news-saipa-aria-rear-wiper/amp/
اخبار خودروهای جدید
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (1)
نظر بدهید
  • حمیدرضا

    به خدا هیچ نظارتی رو تولید نیست و کارگرهایی که سواد ندارن و با پارتی استخدام شدن نشستن دورهم و اینارو تولید کردن