جزئیات شرایط فروش FMC 511 و افزایش قیمت آن

0 997
با شروع فعالیت خط تولید سدان جدید FMC 511 شرکت فردا موتورز در کارخانه سمنان، عرضه این خودرو به بازار در خرداد ماه سال ۱۴۰۰ آغاز شد. در ادامه با ما همراه باشید تا ضمن مرور مشخصات و ویژگی‌های فنی، ایمنی و رفاهی سدان FMC 511 فردا موتورز نگاهی داشته باشیم بر آخرین اخبار مرتبط با قیمت و شرایط فروش این خودرو:

شرایط فروش FMC 511 با افزایش قیمت اعلام شد – شهریور ۱۴۰۰

شرکت فردا موتورز با اعلام شرایط فروش FMC 511 برای شهریور ۱۴۰۰، قیمت این سدان کلاس B را افزایش داد. در حال حاضر این محصول به صورت پیش‌فروش عرضه می‌شود.

قیمت مصوب و جدید FMC 511 از سوی شرکت فردا موتورز ۴۸۹ میلیون تومان تعیین شده و نسبت به قبل، ۶۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. در طرح فروش جدید این شرکت سود مشارکت ۱۸ درصد به مشتریان تعلق می‌گیرد و مدت زمان تحویل خودروها ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

همچنین پیش پرداخت ۲۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی در زمان ثبت نام نیاز است. با توجه به بخشنامه منتشر شده در وبسایت رسمی فردا موتورز، قیمت ۴۸۹ میلیون تومان با در نظرگیری هزینه‌های شماره‌گذاری، مالیات، عوارض و… است.

مدل خودرو  قیمت قدیم (تومان) قیمت جدید شهریور ۱۴۰۰ (تومان)
 سدان FMC 511  ۴۲۹٫۰۰۰٫۰۰۰  ۴۸۹٫۰۰۰٫۰۰۰

شرکت خودروسازی فردا تولید سدان FMC 511 را آغاز کرد – خرداد ۱۴۰۰

سدان جدید FMC 511 سومین محصول مونتاژی خودروسازی فردا موتورز است که در ابتدای خرداد ماه شرایط فروش فوری آن با قیمت قطعی اعلام شد. این سدان به صورت پیش‌فروش ۱۲۰ روزه در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

سدان ۵۱۱ از لحاظ کلاس خودرویی رقیب‌هایی مانند جک J4، جیلی GC6 اکسلنت و پژو ۲۰۷i صندوق‌دار را پیش‌روی خود دارد و از لحاظ قیمتی نیز خودروهایی مانند دنا پلاس توربو اتوماتیک، فاو بسترن B30 و رنو تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک را به چالش می‌کشد. در حال حاضر این خودرو برچسب قیمتی ۴۲۹ میلیون تومانی را به خود اختصاص داده است.

سدان FMC 511 چه مشخصاتی دارد؟

این خودرو به یک پیشرانه ۱۴۸۰ سی‌سی ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ مجهز است که می‌تواند ۱۰۷ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۵ نیوتن‌متر گشتاور را تولید کند. یک گیربکس ۵ سرعته اتومات دو کلاچه نیز این موتور را همراهی کرده و نیروی تولید آن را به چرخ‌های جلو ارسال می‌کند.

از جمله امکانات این سدان جمع‌وجور می‌توان به ترمزهای دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب، ترمزهای ایمنی ABS، EBD و BAS و همچنین کیسه‌های ‌هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سانروف، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و پیشگیری از هرزگردی، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، دوربین و سنسور پارک عقب، تهویه الکتریکی دستی با نمایشگر مستقل، بلوتوث، کامپیوتر سفر، چراغ روشنایی روز، سنسور نور و… اشاره کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

//