شرایط فروش تیگارد X35 – اسفند ۱۴۰۲

0 10,662

تیگارد X35 جدیدترین محصول مشترک سانیار موتور و بایک چین است که فروش آن از زمستان ۱۴۰۱ آغاز شده است. تیگارد X35 تحت برند تیگارد موتور یک کراس اوور کوچک شهری در رده ابعادی پژو ۲۰۰۸ محسوب می‌شود. کیفیت قابل قبول و طراحی متوازن X35 باعث شده با وجود خدمات محدود و برند ناشناخته فروش بالایی را در بازار ایران تجربه کند. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر جدیدترین تغییرات قیمتی و شرایط فروش اعلامی برای تیگارد X35:

شرایط فروش اقساطی تیگارد X35 – اسفند ۱۴۰۲

تیگارد موتور کراس اوور X35 را به مناسبت ماه رمضان بدون محدودیت و به صورت اقساطی با مدل ۱۴۰۳ عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند با مراجعه حضوری به نمایندگی‌های مجاز تیگارد موتور از محل سهمیه نمایندگی و خرید سبدی ثبت‌نام خود را انجام دهند:

 


شرایط فروش اقساطی تیگارد X35 – بهمن ۱۴۰۲

تیگارد موتور کراس اوور X35 را بدون محدودیت و به صورت اقساطی با مدل ۱۴۰۳ عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند با مراجعه حضوری به نمایندگی‌های مجاز تیگارد موتور ثبت‌نام خود را انجام دهند:


promotion banner

شرایط فروش تیگارد X35 سانیار موتور – آذر ۱۴۰۲

به گزارش کارنامه، خودروسازی تیگارد موتور کراس اوور X35 را بدون محدودیت و به دو روش نقدی و اقساطی در سامانه یکپارچه عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ثبت‌نام اولیه خود را انجام داده و پرداخت وجه را در وب‌سایت تیگارد موتور انجام دهند:


promotion banner

شرایط فروش تیگارد X35 سانیار موتور – آذر ۱۴۰۲

شرکت تیگارد موتور طی اطلاعیه در سامانه یکپارچه از عرضه بدون محدودیت خودروی X35 خبر داد. این خودرو بدون هیچ محدودیتی با تحویل ۹۰ روزه تحویل متقاضیان می‌شود. طبق اعلام مدیرعامل تیگارد موتور قرار است در زمستان ۱۴۰۲ تیپ پرایم X35 به عنوان نمونه فول آپشن این خودرو به بازار عرضه شود.

در شرایط فروش اقساطی سامانه یکپارچه متقاضیان می بایست ۶۵۰ میلیون تومان پیش پرداخت واریز کنند و الباقی مانده را میتوانند در بازه زمانی ۱۲ الی ۳۶ ماه واریز کنند. بازپرداخت تسهیلات در طرح مذکور ۳۶ ماهه ذکر شده است. کارمزد اقساط این طرح فروش در شرایط ۱۲ ماهه صفر درصد و سایر بازه‌های تقسیط طبق شرایط لیزینگ خواهد بود.

نکته دیگر در طرح فروش جدید خودرو دیگر در رهن شرکت نیست بلکه در قالب قرارداد مستقل مشتری با لیزینگ و بر اساس ضوابط لیزینگ خواهد بود. قابل ذکر است مبلغ نهایی تیگارد X35 حدود یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان می‌باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.