قیمت و شرایط فروش کامیونت فورس بهمن‌موتور اعلام شد

0 19,163

مطابق با اطلاعیه‌‌های منتشرشده از سوی نمایندگی‌های شرکت بهمن‌موتور این شرکت از امروز به‌مدت ۴ روز کاری فروش نقدی کامیونت فورس ۸٫۵ تن (کابین خوابدار) را آغاز کرده و آن را با قیمت ۹۴۹ میلیون تومان در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

در شرایط فروش اعلامی از سوی بهمن‌موتور کامیونت فورس در هفته سوم بهمن‌‌ماه سال ۱۴۰۰ به خریداران تحویل داده خواهد شد. در این طرح فروش نسخه سفید رنگ فورس ۸٫۵ تن عرضه می‌شود و مشتریان می‌توانند در هنگام ثبت‌نام و یا زمان تحویل، کاربری مورد نظر خود را برای این کامیونت به گروه بهمن و شرکت بهمن دیزل سفارش دهند.

با توجه به قیمت این کامیون باری پیش‌بینی می‌شود شرایط فروش اعلامی از سوی گروه بهمن‌موتور با استقبال قابل‌توجهی مواجه شود و فورس نیز همچون کامیونت شیلر فروش بالایی را تجربه کند.

کامیونت فورس چه مشخصاتی دارد؟

کامیونت فورس به یک  قوای محرکه ۳٫۷ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ مجهز است که می‌تواند ۱۵۵ اسب‌بخار قدرت و ۴۹۱ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. یک جعبه دنده ۶ سرعته (۶ +۱) دستی مجهز به فناوری ZF نیز این کامیونت را همراهی کرده و نیروی تولیدی قوای محرکه آن را به چرخ‌های عقب فورس می‌فرستد.

ترمز ABS، EBD، کروز کنترل، جای خواب راننده (برای نسخه کابین خوابدار)، صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع، تریم داخلی چرم و پارچه، نمایشگر لمسی، ترمز اگزوز، گاز درجا، گرمکن آینه‌های جانبی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، چراغ روشنایی روز، شیشه‌های برقی و… از جمله امکانات و تجهیزات ایمنی این کامیونت هستند.

گفته می‌شود فورس از نظر قدرت قوای محرکه و ایمنی نسبت به شیلر جایگاه بالاتری را در اختیار دارد اما به‌علت عدم بهره‌مندی از سیستم کنترل پایداری الکتریکی رقابت را به رقبایی چون جک سری N می‌بازد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.