اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

بهار سال آینده منتظر سدان جدید بهمن‌موتور باشید؛ ریسپکت چه مشخصاتی دارد؟

براساس اعلام گروه خودروسازی بهمن‌موتور به زودی شاهد معرفی و عرضه یک سدان جدید از سوی این برند تحت عنوان ریسپکت (Respect) خواهیم بود.

مدیرعامل گروه بهمن اعلام کرد: «در حال حاضر کارخانه بهمن‌موتور مشغول تجهیز خط بدنه و تریم ریسپکت است و این سدان جدید، فعلاً مراحل تست‌های فنی و داخلی‌سازی اولیه را پشت سر می‌گذارد.»

گفته می‌شود سدان جدید بهمن ریسپکت بهار سال آینده وارد بازار کشورمان خواهد شد و براساس انتظارها نیز احتمالا یکی از پرفروش‌ترین محصولات تولیدی گروه بهمن‌ خواهد بود.

ریسپکت چه مشخصاتی دارد؟

گفته می‌شود این سدان به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز بوده و می‌تواند ۱۴۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. همچنین یک گیربکس CVT ۹ سرعته دستی نیز این سدان را همراهی خواهد کرد.

بهمن‌موتور مشخص نکرده که سدان ریسپکت محصول چه خودروسازی بوده و تحت عنوان چه برندی راهی بازار جهانی شده است. اما با توجه به مشخصات اعلام شده احتمال داده می‌شود کویین شواندو (Cowin Xuandu) همان سدانی باشد که بهمن‌موتور قصد دارد راهی بازار کشورمان کند.

از جمله امکانات و تجهیزات این سدان می‌توان به ۶ کیسه هوا، رینگ‌های ۱۷ اینچی، تودوزی چرمی، دوربین ۳۶۰ درجه، نورپردازی مخفی داخل کابین، تنظیم برقی صندلی راننده در ۶ جهت و تنظیم برقی صندلی شاگرد در ۴ جهت، نمایشگر لمسی مولتی‌مدیای ۱۰٫۲۵ اینچی، گرمکن صندلی، سیستم‌های کمکی ترمز شامل برنامه کنترل پایداری (ESP)، سیستم کنترل کشش (TCS)، توزیع الکترونیک نیروی ترمز (EBD) و دیگر سیستم‌های کمکی اشاره کرد.

بهمن رسپکت یک سدان خانوادگی کلاس C است که ابعاد آن در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۴۶۶۶، ۱۸۲۵ و ۱۴۸۳ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن به ۲۷۰۰ میلی‌متر می‌رسد.

این خودرو با توجه به سطح امکانات و تجهیزاتی که در اختیار مالکان خود قرار خواهد داد محصولاتی همچون آریزو ۵ و آریزو ۶ را به چالش می‌کشد.

/blog/news-sedan-respect-bahman-motor/amp/
اخبار خودروهای جدید
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید