ورود اشکودا به بازار ایران از طریق مزین خودرو

0 2,113

بیلبوردهای مختلف در سطح شهر به ورود اشکودا به بازار ایران اشاره می‌کنند. ظاهرا شرکت واردکننده مزین خودرو قرار است این برند چکی را در دسترس خریداران ایرانی قرار دهد. اشکودا دارای محصولات متنوع در رنج قیمت متفاوت است که می‌تواند گزینه خوبی برای واردات باشد.

اشکودا به ایران وارد شد

پیش‌تر گفته شده بود که فابیا، اکتاویا و رپید، سه محصول بالقوه اشکودا برای عرضه در بازار ایران هستند. البته هنوز مشخص نیست که مزین خودرو جهت واردات، دست روی چه ماشین‌هایی گذاشته، ولی مسلما اولویت با ورود خودروهای ارزان‌قیمت و اقتصادی است. بنابراین اشکودا فابیا گزینه محتمل‌تری به حساب می‌آید.

خودروی فابیا به دلایل مختلف از جمله سواری عالی و قیمت پایین، جزو یکی از پرفروش‌ترین محصولات اشکودا است. اشکودا فابیا ۲۰۲۱ در پایه‌ترین مدل به پیشرانه ۱ لیتری تنفس طبیعی مجهز بوده که حداکثر قدرت آن به ۸۰ اسب بخار می‌رسد. این خودرو همچنین قیمتی کمتر از ۲۰ هزار یورو داشته و به‌خوبی با محدودیت‌ها و شرایط قیدشده در آیین‌نامه همخوانی دارد.

 

شرکت خودروسازی اشکودا (Skoda) به کشور چک تعلق دارد ولی از سال ۱۹۹۱ عضوی از خانواده بزرگ فولکس‌واگن شد. برند اشکودا شاید برای بسیاری افراد ناشناخته باشد، ولی محصولات متنوع و باکیفیتی توسط این برند روانه بازار جهانی شده‌اند.

ورود اشکودا به بازار ایران خبر بسیاری خوشایندی برای متقاضیان خرید خودروهای وارداتی است. اگرچه زمزمه‌هایی مبنی بر ورود برندهای هیوندای و کیا به گوش می‌رسد، ولی فراوانی خودروهای چینی در بازار موجب ناامیدی خودرودوستان شده بود. اشکودای فولکس‌واگن بدون شک یک گزینه عالی برای خریداران است که از بسیاری جهات نمی‌توان آن را با عمده خودروهای (فقط) شکیل چینی مقایسه کرد.

خوشبختانه گسترش بیلبوردها با لوگوی سبزرنگ اشکودا در سطح شهر، هرگونه احتمال و تردید نسبت به عرضه این برند را به یقین تبدیل می‌کند. به‌زودی مشخص خواهد شد که کدام محصولات اشکودا به‌واسطه مزین خودرو روانه بازار می‌شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.