فیدلیتی پرستیژ به لیست سبد محصولات بهمن موتور اضافه شد

0 1,183

بهمن موتور درصدد است شاسی‌بلند جتور X70 پلاس را با برند فیدلیتی روانه بازار ایران کند. این خودرو نسخه ارتقایافته فیدلیتی پرایم است و با توجه به محبوبیتش نزد مشتریان ایرانی، به نظر می‌رسد به فروش مورد انتظار دست پیدا کند. در ادامه، نگاهی کلی بر مشخصات فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور می‌اندازیم.

فیدلیتی پرستیژ نسخه لوکس، مدرن و کامل‌تر مدل قبلی، یعنی فیدلیتی پرایم است. این خودرو در مقایسه با نسخه پرایم، هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ مشخصات کابین و پیشرانه بهبودیافته و در صورت قیمت‌گذاری مناسب، بدون شک می‌تواند نظر هر خریداری را به خود جلب کند.

نمای مقابل فیدلیتی پرستیژ شامل یک جلوپنجره چندضلعی بزرگ می‌شود که با نوارهای کرومی تزیین شده و با اندکی فاصله به چراغ‌های جلو منتهی می‌شود. عقب ماشین نیز از طراحی متفاوت نسبت به مدل قبلی دارد و المان‌های اصلی آن را آنتن باله کوسه‌ای، چراغ‌های سرتاسری با نوارهای عمودی و یک جفت خروجی اگزوز دایره‌ای در دو طرف سپر تشکیل می‌دهند.

کابین شاسی‌بلند جدید بهمن موتور از طراحی مدرن مطابق با سلیقه مشتریان امروزی برخوردار بوده و شامل نمایشگر یکپارچه و آپشن‌های متعددی می‌شود که آسایش سرنشینان در طول سفرهای کوتاه و طولانی را تضمین می‌کند. از جمله مشخصات فیدلیتی پرستیژ بهمن در بخش کابین می‌توان به فرمان دی کات با دکمه‌های کنترلی و استفاده از متریال باکیفیت و چرم مرغوب برای روکش صندلی‌ها و فرمان اشاره کرد.

در زیر کاپوت فیدلیتی پرستیژ چه میگذرد؟

در زیر کاپوت فیدلیتی پرستیژ، پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ TGDi قرار گرفته که از استاندارد آلایندگی یورو ۶ پیروی کرده و قادر به تولید ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور است. قوای محرکه از طریق گیربکس دو کلاچه تر ۷ سرعته به چرخ‌های جلو وارد شده و باعث حرکت ماشین می‌شود.

از دیگر مشخصات فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور در بخش فنی می‌توان به سیستم تعلیق مک فرسون در بخش جلو و سیستم تعلیق مستقل مولتی لینک در بخش عقب اشاره کرد. شاسی‌بلند جدید بهمن روی رینگ‌های آلومینیومی ۲۰ اینچی سوار شده و در دو تیپ ۵ و ۷ نفره در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

در بخش ترمز و پایداری، فیدلیتی پرستیژ به پکیج کاملی از سیستم‌های کمکی ترمز EBD، EBA، BA، ترمز اضطراری دینامیکی CDP، ترمز پارک برقی EPB به همراه اتوهلد، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESC، سیستم کنترل کشش TCS، سیستم کنترل حرکت در سربالایی HAC و سیستم کنترل حرکت در سراشیبی HDC می‌شود.

مواردی همچون سیستم پایش باد لاستیک‌ها، سیستم هوشمند ورود بدون کلید، دوربین عقب، سنسور پارک جلو و عقب، اتولایت، دی لایت، ایربگ (راننده، سرنشین جلو و جانبی، پرده‌ای)، سیستم ایمنی برخورد با مانع، سانروف و … در لیست بالابلند امکانات و تجهیزات ایمنی و رفاهی این ماشین قید شده‌اند.

با توجه به مشخصات فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور از لحاظ ظاهری، فنی و امکانات و تجهیزات متنوع، این خودرو به محض ورود به بازار در مقابل تیگو ۸ مدیران خودرو قرار می‌گیرد. البته به شرطی که بهمن موتور، قیمت معقولانه‌ای را برای محصول جدید خود اعلام کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.