اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

نگاهی بر مشخصات سانگ یانگ تورس وارداتی نورا موتورز

واردات خودرو از آذرماه سال گذشته وارد فاز اجرایی شد و از آن زمان تاکنون خودروهای خارجی متنوعی هرچند در تعداد محدود وارد کشور شده است. حال خبر رسیده که نورا موتورز دست روی شاسی‌بلند کره‌ای Torres گذاشته تا آن را در دسترس مشتریان ایرانی قرار دهد. در ادامه نگاهی اجمالی بر مشخصات سانگ یانگ تورس می‌اندازیم.

سانگ یانگ تورس ظاهری بسیار جذاب و متمایز نسبت به خودروهای شاسی‌بلند چینی دارد و بدون شک به‌محض عرضه در بازار، می‌تواند توجه خریداران را به خود جلب کند. این خودرو در نمای مقابل شامل چراغ‌های باریک و کشیده می‌شود که حدفاصل میان آن‌ها را شش نوار عمودی در بالای جلوپنجره پر می‌کند. این طراحی بیننده را به یاد خودروهای جیپ می‌اندازد. قسمت عقب ماشین هم با الهام از فورد اکسپلورر ساخته شده است. از دیگر مشخصات سانگ یانگ تورس در بخش ظاهری می‌توان به رینگ‌های چندپر، روکش مشکی‌رنگ روی قوس چرخ‌ها، آنتن باله کوسه‌ای، دیفیوزر و جاسازی یک محفظه روی ستون C اشاره کرد.

سانگ یانگ تورس در زیر کاپوت به یک موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندره توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند ۱۶۳ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این موتور از استاندارد آلایندگی یورو ۶ پیروی کرده و قوای محرکه خود را از طریق گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک به چرخ‌های جلو (یا هر چهار چرخ به‌صورت سفارشی) انتقال می‌دهد و موجب حرکت ماشین می‌شود.

از دیگر مشخصات سانگ یانگ تورس وارداتی در بخش فنی می‌توان به سیستم تعلیق مک فرسون در بخش جلو و سیستم تعلیق مولتی لینک در بخش عقب اشاره کرد.

تورس در بخش ترمز و پایداری به سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم ضدواژگونی خودرو، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، ترمز ضد قفل، ترمز اضطراری و ترمز کمکی می‌شود.

امکانات و تجهیزات سانگ یانگ تورس

شاسی‌بلند کره‌ای همچنین به امکانات و تجهیزات متنوعی مجهز است که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم کروز کنترل تطبیقی، سیستم پایش باد لاستیک‌ها، سیستم هشدار رانندگی بین خطوط، چراغ‌های هشداردهنده در ترمزهای ناگهانی و اضطراری، فرمان چرمی به همراه گرم‌کن، تهویه مطبوع اتوماتیک، قفل‌برقی فرمان و … اشاره کرد.

سایر مشخصات سانگ یانگ تورس که در لیست امکانات و تجهیزات ایمنی و رفاهی شامل ایربگ برای محافظت از سرنشینان جلو، سنسورهای جلو و عقب، ایموبلایزر، اتولایت، دیلایت، مه‌شکن جلو و عقب، آینه هوشمند وسط الکتروکرومیک، سیستم ورود بدون کلید به همراه دکمه استارت موتور، سانروف و … می‌شود.

/blog/news-specification-ssangyong-torres/amp/
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید