ونوسیا V-online چینی-ژاپنی محصول وارداتی جدید مکث موتور

0 2,230

مکث موتور به‌عنوان یکی از واردکنندگان مجاز خودرو، سه محصول متعلق به برند ونوسیا را روانه بازار ایران می‌کند که یکی از آن‌ها کراس اوور سایر متوسطی به نام V-online است. برند ونوسیا حاصل همکاری مشترک شرکت‌های نیسان و دانگ فنگ بوده و در حوزه تولید خودروهای لوکس فعالیت می‌کند. در ادامه به بررسی مشخصات ونوسیا V-online مکث موتور می‌پردازیم.

کراس‌اوور وارداتی مکث‌موتور چهره‌ای خشن و تهاجمی‌دارد که به لطف خطوط تیز و برجسته روی بدنه، چراغ‌های باریک و زاویه‌دار و جلوپنجره مشکی‌رنگ بسیار بزرگ به وجود آمده است. چهار چراغ LED در دو طرف جلوپنجره قرار دارند که ظاهر خودرو را از سایر محصولات چینی متمایز می‌دارد.

این خودرو در نمای جانبی شامل تورفتگی روی درب‌ها، سقف شیب‌دار منتهی به اسپویلر برجسته، دستگیره‌های درب همرنگ با بدنه، ستون‌ها و رینگ‌های مشکی‌رنگ می‌شود. نمای عقب نیز با چراغ‌های سرتاسری که از دو طرف به سمت پایین کشیده شده و همین‌طور طراحی ابتکاری سپر، قابل شناسایی است.

مشخصات ونوسیا V-Line مکث موتور

مشخصات ونوسیا V-online مکث موتور

مشخصات ونوسیا V-online مکث موتور در بخش فنی از پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ با کد A415TD استفاده می‌کند که تولید شرکت میتسوبیشی است. حداکثر ۱۸۷ اسب بخار قدرت و ۲۶۰ نیوتن‌متر گشتاور از طریق گیربکس دوکلاچه ۷ سرعته به محور چرخ‌های جلو وارد می‌شود. شتاب صفر تا ۱۰۰ خودرو در مدت‌زمان ۸.۸ ثانیه اتفاق می‌افتد و حداکثر سرعت آن حدود ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

ونوسیا وی لاین دارای کابین مدرن با طراحی امروزی است که شامل فرمان دی-کات با دکمه‌های کنترلی لمسی، نمایشگر بزرگ و یکپارچه و کنسول مرکزی با طراحی مینیمال می‌شود. این ماشین در نسخه فول آپشن دارای امکانات ایمنی و رفاهی متعددی است که از جمله آن‌ها می‌توان به سنسور پارک جلو و عقب، دوربین پانورامیک با زاویه چرخش ۵۴۰ درجه، کروز کنترل انطباقی، نورپردازی داخلی با تنوع ۶۴ رنگ، سانروف، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، شارژر بی‌سیم و … اشاره کرد.

مشخصات ونوسیا V-online مکث موتور همچنین شامل سیستم پایش باد لاستیک‌ها، رادار نقطه کور، سیستم هشدار تصادف از سمت عقب، سیستم تشخیص خستگی راننده، ترمز اضطراری، سیستم ترمز ضد قفل (ABS) به همراه EBD، سیستم کنترل کشش و پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، می‌شود.

خودرو وارداتی مکث موتور در بازار چین حدود ۱۵ الی ۱۹ هزار دلار قیمت دارد. هنوز مشخص نیست که واردکننده ایرانی چه قیمتی را برای این خودرو اعلام می‌کند، با این حال نباید انتظار داشت کراس اوور لوکس ونوسیا V-Online قیمتی کمتر از ۱.۵ میلیارد تومان داشته باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.