اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

مشخصات آریزو ۵ اسپرت مدیران خودرو چیست؟

مدیران خودرو قصد دارد نسخه ارتقایافته آریزو ۵ توربو را تحت برند MVM روانه بازار کند. محصول جدید، ظاهری اسپرت دارد و مشتریان جوان را مورد هدف قرار می‌دهد. در ادامه با اصلی‌ترین مشخصات آریزو ۵ اسپرت مدیران خودرو آشنا شوید.

ام وی ام آریزو ۵ اسپرت در مقایسه با مدل قبلی، جلوپنجره بزرگ با نوارهای کرومی عمودی دارد که از طرفین به چراغ‌های درشت جلو متصل شده است. قسمت عقب نیز شامل دیفیوزرهای جدیدی می‌شود که در کنار رینگ‌های چندپر، مشخصه اسپرت بودن را تقویت می‌کند.

مشخصات آریزو ۵ اسپرت در بخش فنی شامل موتور ۱٫۵ لیتری می‌شود که با فناوری توربوشارژ تقویت شده و به گیربکس ۹ سرعته CVT متصل است. این گیربکس، قدرت ۱۴۷ اسب بخاری و گشتاور ۲۱۰ نیوتن-متری موتور را به محور چرخ‌های جلو وارد می‌کند و باعث حرکت ماشین می‌شود.

از لحاظ تجهیزات و امکانات، سدان اسپرت آریزو ۵ به سیستم گرم‌کن برای صندلی‌های جلو، صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی، سیستم پایش باد لاستیک‌ها و … مجهز است. تودوزی صندلی‌ها با مدل قبلی متفاوت است و تناسب بیشتری با یک خودروی اسپرت دارد.

علاوه بر ویژگی‌های فوق، کابین سدان جدید MVM نیز نسبت به مدل قبلی کمی متفاوت طراحی شده است و امکانات بیشتری را در دسترس راننده و سرنشینان قرار می‌دهد.

آریزو ۵ اسپرت و جوان‌پسند

با توجه به مشخصات آریزو ۵ اسپرت می‌توان گفت این خودرو، نسخه بهبودیافته آریزو ۵ توربو است که متناسب با سلیقه جوانان طراحی شده و به‌طور خاص به‌محض ورود به بازار مورد استقبال این دسته افراد قرار می‌گیرد. البته فقط جوانان طرفدار خودروهای خانواده آریزو نیستند و می‌توان پیش‌بینی کرد این خودرو به فروش مورد انتظار خود در بازار ایران دست پیدا می‌کند. هرچه باشد، مدیران خودرو سابقه‌ای طولانی در عرضه و مونتاژ خودروهای خارجی دارد و با سلیقه مشتریان ایرانی به‌خوبی آشناست.

/blog/news-specifications-arezzo-5-sport/amp/
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید