اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

قیمت آریزو ۵ اسپرت FL مدیران خودرو به صورت رسمی اعلام شد + مشخصات فنی

چهارمین نسخه فیس‌لیفت سدان آریزو ۵ به‌تازگی توسط مدیران خودرو رونمایی شده است. این خودرو ظاهری اسپرت به خود گرفته تا بتواند نظر مشتریان جوان را به خود جلب کند. در ادامه با بررسی مشخصات آریزو ۵ اسپرت مدیران خودرو همراه ما باشید.

قیمت آریزو ۵ اسپرت مدیران خودرو به صورت رسمی اعلام شد – آبان ۱۴۰۲ 

شرکت مدیران خودرو، که روز جمعه خودروی ام وی ام آریزو ۵ اسپرت را به‌عنوان نسخه فیس لیفت چهارمین سدان معرفی کرده است، حالا به‌صورت رسمی از قیمت این خودرو طی یک اطلاعیه لیست قیمت خطاب به نمایندگان این شرکت پرده برداشت.

در این لیست قیمت شرکت مدیران خودرو، سدان جدید ام وی ام آریزو ۵ اسپرت با قیمت حدود ۱ میلیارد و ۹۶.۴ میلیون تومان اعلام شده است.

بررسی مشخصات آریزو ۵ اسپرت مدیران خودرو – ۳۰ اردیبهشت

آریزو ۵ اسپرت یا همان آریزو ۵S از لحاظ ظاهری شبیه به نسخه قبلی است. نمای مقابل این خودرو شامل جلوپنجره بزرگ با نوارهای کرومی عمودی می‌شود که بدون حاشیه از طرفین به چراغ‌های درشت جلو متصل شده است. ورودی‌های هوا در قسمت سپر ماشین از طراحی wildknife بهره می‌گیرند و چراغ‌های دیلایت درون آن‌ها جاسازی شده است.

نمای جانبی تغییر خاصی پیدا نکرده، ولی در نمای عقب تفاوت‌هایی نسبت به نسخه قبلی مشاهده می‌شود. اول از همه، دیفیوزر جدید به چشم می‌خورد که در دو طرف آن، خروجی اگزوز مستطیلی شکل با حاشیه کرومی قرار گرفته است. البته این خروجی‌ها جنبه تزئینی داشته و مصنوعی هستند. خط برجسته بومرنگی در دو طرف سپر نیز به جذابیت نمای عقب اضافه کرده است.

داخل کابین آریزو ۵ اس تا حدودی شبیه به آریزو ۵ توربو است، هرچند با اعمال تغییرات جزئی، حالت اسپرت تری به خود گرفته است. برای مثال می‌توان به طراحی متفاوت دریچه تهویه در داشبورد، دوخت قرمزرنگ چرم صندلی‌ها و همچنین حذف‌تریم مشکی پیانویی اشاره کرد.

دیگر مشخصات آریزو ۵ اسپرت در بخش کابین شامل فرمان دی-کات با دکمه‌های کنترلی، پشت آمپر دیجیتالی، نمایشگر اطلاعات سرگرمی ۸ اینچی در وسط داشبورد به همراه دکمه‌های فیزیکی، روکش چرمی صندلی‌ها و … می‌شوند.

در زیر کاپوت آریزو ۵ اسپرت مدیران خودرو، یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ قرار گرفته که ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس ۹ سرعته CVT به چرخ‌های جلو وارد می‌کند.

از دیگر مشخصات آریزو ۵ اسپرت مدیران خودرو در بخش فنی می‌توان به پیروی از استاندارد آلایندگی یورو ۵ و حداکثر سرعت ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت اشاره کرد. این ماشین در مدت‌زمان تقریبی ۱۰ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

آریزو ۵ اسپرت همچنین به امکانات و تجهیزات ایمنی و رفاهی متعددی مجهز است. سیستم‌های ESC، ABS، EBD، TCS، HAC و ترمز پارک برقی به همراه اتوهلد در لیست پکیج ترمز و پایداری مشاهده می‌شوند. در بخش امکانات نیز می‌توان به مواردی همچون کروز کنترل، سنسور پایش باد لاستیک‌ها، فرمان برقی، سانروف برقی، استارت دکمه‌ای، استارت از راه دور، سیستم ورود بدون کلید، سنسور دنده‌عقب، دوربین دنده‌عقب و … اشاره کرد.

آریزو ۵ اسپرت مدیران خودرو به محض عرضه در بازار ایران در مقابل سدان ریسپکت پرایم بهمن موتور قرار می‌گیرد. در حالی که قیمت آریزو ۵ اس هنوز مشخص نشده، ولی می‌توان حدود قیمت ۱.۲ میلیارد تومان را برای این ماشین حدس زد. ریسپکت پرایم در حال حاضر (۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲) با ارزش ۱.۸ میلیارد تومان از درب کارخانه خارج می‌شود.

/blog/news-specifications-arezzo5-sport/amp/
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید