«BAC X3» محصول جدید خودروسازان بم، سال آینده روانه بازار می‌شود

0 4,447

به گفته مدیرعامل گروه صنعتی خودروسازان بم، کراس‌اوور جدید BAC X3 ماه آینده وارد فاز تولید می‌شود و اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش رود، این خودرو در اردیبهشت‌ماه سال آینده به تولید انبوه می‌رسد و در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. اما مشخصات کراس‌اوور BAC X3 خودروسازان بم چیست؟

محصول جدید خودروسازی بم، همان خودروی X3 Pro جیلی است که با برند میپل شناخته می‌شود و طرفداران بسیاری در بازار چین دارد. به بیان بهتر، خودروساز کرمانی، X3 Pro میپل را با نام BAC X3 مونتاژ کرده و روانه بازار ایران می‌کند.

خودروی BAC X3 در دسته کراس‌اوورهای کامپکت و جمع‌وجور قرار می‌گیرد و ظاهری جذاب و امروزی دارد. جلوپنجره بزرگ با حاشیه کرومی و متصل به چراغ‌های درشت جلو، نمایی را برای خودرو به‌وجود آورده که با سلایق خریداران امروزی مطابق دارد و به‌طور خاص، نظر جوانان را به خود جلب می‌کند.

مشخصات فنی و امکانات کراس‌اوور BAC X3

این خودرو دارای پیشرانه ۱٫۵ لیتری تنفس طبیعی بوده که قادر به تولید ۱۰۲ اسب بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن-متر گشتاور است. از دیگر مشخصات کراس اوور BAC X3 در بخش فنی می‌توان به گیربکس CVT اشاره کرد که نیروی پیشرانه را به چرخ‌های جلو وارد می‌کند.

طبق ادعای خودروسازان بم، BAC X3 مصرف سوخت پایینی دارد و به‌منظور رقابت با خودروهای هم‌رده، به سیستم‌ها و تجهیزات متعددی مجهز شده است. سیستم‌های کنترل و پایداری اعم از ABS، EBD، ESC، VDC، EBA، TSC و HHC و همین‌طور سیستم استارت دکمه‌ای، سیستم ورود بدون کلید، کروز کنترل، سیستم رانندگی هوشمند و … از جمله امکانات و رفاهی به‌کاررفته در BAC X3 به حساب می‌آیند.

مشخصات کراس‌اوور BAC X3 در بخش ظاهری، فنی و تجهیزات نشان می‌دهد که این ماشین می‌تواند شانس خوبی در بازار ایران داشته باشد و با خودروهایی همچون جک S3 و ام‌وی‌ام  X22پرو رقابت کند. کراس‌اوور جدید خودروسازان بم در آینده نزدیک در نمایشگاه خودرو کرمان در معرض دید عموم قرار گرفته و جزییات و اطلاعات بیشتری در مورد آن در دسترس اصحاب رسانه قرار می‌گیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.