اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

چانگان Uni-K توسط یک واردکننده مرموز وارد ایران شد

به‌تازگی خودروی جذاب و البته چینی چانگان یونی K در حال گشت‌وگذار در خیابان‌های کشور، (به‌طور دقیق‌تر در خیابان‌های کرمانشاه)، شناسایی شده است. با اینکه شرکت سایپا مسئولیت واردات خودروهای چانگان به داخل ایران را برعهده گرفته است، ولی Uni-K توسط یک واردکننده مرموز به خیابان‌ها آورده شده است. اما مشخصات چانگان Uni-K‌ چیست؟

خودروی یونی کِی ظاهری بسیار جذاب، مدرن و جوان‌پسند دارد. جلوپنجره بزرگ آبشاری، چراغ‌های کشیده و باریک، رینگ‌های چندپر ۲۰ (یا ۲۱) اینچی، یک اسپویلر نسبتا بزرگ، چراغ‌های عقب پیوسته به هم و چهار اگزوز دایره‌ای‌شکل با حاشیه کرومی از جمله مهم‌ترین مشخصات ظاهری چانگان Uni-K به حساب می‌آیند.

کابین این خودرو به شیوه امروزی و مشابه با چانگان Uni-T طراحی شده و در قسمت‌های مختلف آن از متریال باکیفیت و چرم مرغوب استفاده شده است. اتاقک ماشین شامل امکاناتی همچون سیستم تهویه اتوماتیک، استارت دکمه‌ای، اسکایروف پانورامیک، نمایشگر لمسی اطلاعات سرگرمی و نمایشگر دیجیتالی پشت فرمان، سیستم نورپردازی داخلی با پشتیبانی از ۶۴ رنگ و … می‌شود.

مشخصات فنی چانگان Uni-K

مهم‌ترین مشخصات چانگان Uni-K در زیر کاپوت قرار گرفته است. این کراس‌اوور جذاب و جدید چینی از موتور ۲ لیتری توربوشارژ مجهز به فناوری GDI استفاده می‌کند و قادر به تولید ۲۳۳ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور است. سیستم انتقال قدرت شامل گیربکس ۸ سرعته AT می‌شود که در نسخه استاندارد، نیروی پیشرانه را به چرخ‌های جلو وارد می‌کند. ولی بد نیست بدانید Uni-K‌ مشاهده شده در خیابان‌های ایران، از نوع AWD است، یعنی نیروی موتور به هر چهار چرخ انتقال می‌یابد.

بنابراین چانگان جدید به‌محض ورود به بازار، با فونیکس تیگو ۸ پرومکس رقابت خواهد کرد که یکی از پرچم‌داران محصولات مدیران خودرو است. اگر این خودروی وارداتی نیز طبق مقررات آیین‌نامه در بورس کالا به فروش رسد، می‌توان قیمت حداقل ۲ میلیارد تومانی را برای آن تخمین زد.

/blog/news-specifications-changan-uni-k/amp/
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید