دنا جوانان با موتور EFP، آپشن‌های فراوان و رنگ‌بندی متنوع

1 7,389

ظاهرا ایران‌خودرو به رویه نام‌گذاری پیشین بازگشته و نسخه فول آپشن دنا پلاس را با پسوند جوانان روانه بازار می‌کند. این خودرو هم‌اینک روی خط تولید انبوه قرار گرفته و به‌زودی به‌همراه تارای سال روانه بازار می‌شود. اما مشخصات دنا جوانان فول آپشن چیست؟

به گفته مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، دنای جوانان در راستای افزایش رضایت مشتری به آپشن‌های متعدد مجهز شده و از لحاظ فنی و قدرت موتور ارتقا یافته است. دنا جوانان در مقایسه با نسخه اصلی به طور قابل‌توجهی تغییر یافته و بدون شک به محض عرضه، مورد استقبال قشر جوان قرار می‌گیرد.

مشخصات فنی دنا جوانان فول آپشن

دنا جوانان از پیشرانه جدید و قدرتمند EFP بهره می‌گیرد که می‌تواند حداکثر ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این مشخصات از طریق گیربکس ۶ سرعته به چرخ‌های جلو وارد شده و موجب حرکت ماشین می‌شود. از دیگر مشخصات دنا جوانان فول آپشن می‌توان به کاهش مصرف سوخت اشاره کرد.

با تمرکز روی نیاز و کسب رضایت مشتریان، دنا پلاس فول آپشن یا همان دنا جوانان به امکانات و تجهیزات متعددی مجهز است که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم ورود بدون کلید، سیستم سنجش باد لاستیک‌ها، سنسور نور، سنسور باران، استارت دکمه‌ای، سامانه تعویض بهینه دنده، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی و … اشاره کرد.

از دیگر مشخصات دنا جوانان فول آپشن تنوع رنگی این محصول است. دنای جدید برخلاف اکثر محصولات ایران‌خودرو، با رنگ‌بندی متنوع و جذاب روانه بازار می‌شود که بی‌تردید مطابق سلیقه جوانان بوده و به‌عنوان یک مزیت، رضایت آن‌ها را جلب می‌کند.

محصول جدید ایران‌خودرو علاوه بر موتور پیشرفته و قوی و همین‌طور مصرف سوخت کمتر، به سامانه برق و الکترونیک انحصاری این شرکت مجهز شده که از مزیت «تک نود بودن» برخوردار است. این مزیت به اجرای تمام کارکردها توسط تنها یک نود اشاره می‌کند. سامانه برق و الکترونیک تک نودی ایران‌خودرو نسبت به سیستم‌های قبلی، سریع‌تر، به‌روزتر و کارآمدتر است و امکان افزودن تجهیزات و آپشن‌های برقی متعدد را به خودروهای جدید فراهم می‌آورد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. Amir
    Amir می گوید

    الان ۱۸بهمن هست و خبری از این ماشین نیست!؟

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.