کیا اسپورتیج وارداتی کوشا خودرو چه مشخصاتی دارد؟

0 2,913

خوشبختانه کوشا خودرو پیش از ممنوعیت واردات خودروهای کره‌ای، تعدادی از آن‌ها را ثبت سفارش و وارد شوروم خود کرد. برندهای کره‌ای همیشه موردپسند مشتریان ایرانی بوده و کوشا خودرو دست روی یکی از جذاب‌ترین شاسی‌بلندهای کیا برای عرضه به بازار کشور گذاشته است. در ادامه با بررسی مشخصات کیا اسپورتیج وارداتی همراه ما باشید.

مشخصات کیا اسپورتیج وارداتی

اسپورتیج همیشه به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین خودروهای شاسی‌بلند کیا شناخته شده و محبوبیت بسیاری در سطح جهانی دارد. این هاچبک اسپرت و جوان‌سپند کره‌ای شامل یک جلوپنجره تقریبا بزرگ می‌شود که از طرفین به‌واسطه چراغ‌های روشنایی بومرنگی، به چراغ‌های اصلی جلو متصل شده است. شیب ملایم سقف، رینگ‌های اسپرت با طراحی جدید و مدرن، گرافیک جذاب چراغ‌های عقب و اسپویلر برجسته در امتداد سقف، از دیگر مشخصات Sportage به حساب می‌آیند.

مشخصات کیا اسپورتیج وارداتی در بخش فنی شامل موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ تقویت‌شده با فناوری TGDi و گیربکس دوکلاچه تر ۷ سرعته می‌شود. این پیشرانه، قدرت ۱۷۸ اسب بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس DCT به چرخ‌های جلو وارد کرده و شاسی‌بلند کره‌ای را به حرکت وامی‌دارد.

کیا اسپورتیج وارداتی کوشا موتور دارای امکانات و تجهیزات ایمنی و رفاهی متنوعی است. کوشا موتور این خودرو را با سیستم کنترل پایداری (TCS، ABS، EBD)، سیستم کنترل حرکت در سربالایی (HAC)، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی (DAC)، ترمز پارک برقی به همراه اتوهلد، سیستم هشدار تصادف و … در دسترس مشتریان ایرانی قرار می‌دهد.

شاسی‌بلند اسپرت اسپورتیج به امکاناتی همچون ۶ ایربگ ۱۰ نقطه‌ای، سقف پانوراما، قابلیت تشخیص علائم راهنمایی، استارت دکمه‌ای، تهویه مطبوع اتوماتیک، اتولایت، سیستم هشدار رانندگی بین خطوط، دوربین عقب، صندلی‌های برقی ردیف جلو و سیستم پایش باد لاستیک‌ها مجهز است. از دیگر مشخصات کیا اسپورتیج وارداتی در بخش امکانات می‌توان به تنظیم حالت رانندگی و کروز کنترل، خروجی شارژر USB-C برای سرنشینان ردیف عقب و فرمان برقی اشاره کرد.

اسپورتیج در تیراژ پایین وارد کشور شده و هنوز کوشا خودرو قیمت قطعی آن را اعلام نکرده است. البته از آنجا که واردات خودروهای کره‌ای به‌تازگی ممنوع شده و ثبت سفارش آن‌ها دیگر انجام نمی‌شود، خریداران ایرانی باید به همین تیراژ محدود شاسی‌بلند اسپورتیج وارداتی بسنده کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.