مدیران خودرو از ام وی ام X33 کراس رونمایی کرد

0 1,160

خودروی X33 کراس به‌عنوان جدیدترین محصول مدیران خودرو به‌تازگی رونمایی شده است. این کراس اوور جمع‌وجور دارای امکانات و تجهیزات متنوعی بوده و تحت برند MVM روانه بازار می‌شود. در ادامه نگاهی مختصر بر مشخصات ام وی ام X33 کراس خواهیم داشت.

مشخصات ام وی ام X33 کراس

کراس اوور جدید مدیران خودرو، در حقیقت دومین فیس لیفت X22 به حساب می‌آید که ظاهر و باطن آن دستخوش تغییرات بسیاری شده است.

نمای مقابل X33 کراس از هیوندای توسان کپی‌برداری شده و شامل یک جلوپنجره بزرگ و یکپارچه با سپر می‌شود. دی‌لایت‌ها به‌صورت شطرنجی در دو گوشه بالای جلوپنجره نصب شده‌اند. در عوض چراغ‌های اصلی در یک قاب مشکی‌رنگ و به‌همراه چراغ‌های مه‌شکن، در کناره‌های سپر جاسازی شده‌اند.

عقب ماشین هم شامل تغییراتی می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به بهبود سپر و تعبیه چراغ‌های عقب سرتاسری اشاره کرد. بااین‌حال، عقب ماشین برخلاف نمای جلو، چندان به‌روز و مدرن به نظر نمی‌آید.

از مشخصات ام وی ام X33 کراس در بخش ظاهر که بگذریم، نوبت به بررسی قوای فنی می‌رسد. این ماشین در نسخه دنده‌ای به پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندره تنفس طبیعی مجهز است که قادر به تولید ۱۱۶ اسب بخار قدرت و ۱۴۳ نیوتن متر گشتاور است. قوای محرکه از طریق گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو وارد می‌شود.

نسخه اتوماتیک ماشین دارای موتور ۱ لیتری ۳ سیلندره توربوشارژ است که ۱۱۲ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس CVT با ۹ دنده مصنوعی، به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد.

کراس اوور جدید MVM در بخش جلو به سیستم تعلیق مک فرسون و در بخش عقب به سیستم تعلیق میله پیچشی مجهز است و هندلینگ و پایداری مناسبی را در هنگام عبور مسیرهای پیچ‌دار نشان می‌دهد. ترمزهای جلو و عقب هم از نوع ترمز دیسکی هستند.

و اما در بخش امکانات و تجهیزات ایمنی، مواردی همچون کروز کنترل، سنسور پارک عقب، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل فشار باد لاستیک‌ها، دوربین عقب، سیستم ترمز ضد قفل به همراه EBD، برنامه کنترل پایداری، HHC و HDC جزو لیست مشخصات ام وی ام X33 کراس قرار می‌گیرد.

سیستم اطلاعات سرگرمی ۱۰.۲۵ اینچی، تهویه مطبوع اتوماتیک، شارژ بی‌سیم موبایل، سیستم ورود بدون کلید، صندلی‌های جلو مجهز به گرم‌کن، آینه‌های بغل برقی با قابلیت تاشوندگی، سانروف، روکش چرمی صندلی‌ها، نورپردازی داخلی و … نیز از جمله امکانات رفاهی خودروی جدید مدیران خودرو به حساب می‌آیند.

مدیران خودرو هنوز اشاره‌ای به قیمت X33 کراس نکرده است، ولی با توجه به اینکه محصول جدید با برند MVM عرضه شده، می‌توان حدس زد که لااقل ارزش نجومی ندارد. البته X33 Cross بدون شک گران‌تر از X22 پرو خواهد بود که هم‌اینک در بازار آزاد حدود ۱ میلیارد تومان معامله می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.