ایران‌خودرو مشخصات پژو ۲۰۷ با بدنه دو رنگ را منتشر کرد

0 815

ایران‌خودرو قصد دارد به زودی محصول جدیدی تحت عنوان پژو ۲۰۷ دو رنگ را راهی بازار کند و در همین راستا نیز مشخصات رسمی این خودرو را منتشر کرده است.

پژو ۲۰۷ دو رنگ را می‌توان تلاش جدیدی از جانب ایران‌خودرو برای جلب نظر جامعه جوان دانست. تلاشی که پیش از این سایپا با عرضه محصولاتی چون سایپا ۱۱۱، تیبا ۲ و کوییک R انجام داده بود.

گفتنی است پژو ۲۰۷i با بدنه دو رنگ مشابه خودرو کوییک R تفاوت‌هایی را نسبت به نسخه‌های معمولی خواهد داشت. نسخه دو رنگ این خودرو با طرح دکوراتیو مشابه به بدنه در کابین تولید می‌شود و همچنین تریم داخلی آن نیز با دیگر نسخه‌ها متفاوت است.

همانطور که پیش از این نیز گفتیم این خودرو جدید قرار است با بدنه دو رنگ به بازار عرضه شود و با توجه به تصاویر اولیه منتشر شده از آن، محصول مذکور در بخش‌های قاب مه‌شکن جلو، سقف، قاب آینه، زه درهای بغل، قاب چراغ پلاک عقب، دستگیره‌ها و … از یک تریم دو رنگ بهره برده است.

امکانات و مشخصات پژو ۲۰۷ دو رنگ

پژو ۲۰۷ جدید به یک موتور TU5 حدوداً ۱.۶ لیتری با حداکثر قدرت ۱۰۵ اسب‌بخار (در دور موتور ۵۸۰۰ دور بر دقیقه) و حداکثر گشتاور ۱۴۲ نیوتن‌متر (در دور موتور ۴۰۰۰ دور بر دقیقه) مجهز است. همچنین دو گیربکس ۵ سرعته دستی و یا ۴ سرعته اتومات این خودرو را همراهی می‌کند.

نسخه دستی این خودرو به امکاناتی نظیر نمایشگر لمسی با قابلیت میرور لینک، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، ۲ کیسه هوا، ترمزهای دیسکی، رینگ آلومینیومی، تهویه اتوماتیک، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، کامپیوتر سفر و مدیریت سرویس‌ها، دوربین و سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز و … مجهز است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه می‌توانید به اطلاعیه‌های منتشر شده از سوی ایران‌خودرو مراجعه کنید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.