قیمت سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر در بازار آزاد مشخص شد

0 2,724

با تحویل نسخه‌های توربو فایتر سانگ یانگ تیوولی به حواله‌داران این کراس‌اوور کره‌ای قیمت آن در بازار آزاد مشخص شد.

در حال حاضر دارندگان سانگ یانگ تیوولی توربو در تیپ فایتر این خودرو را با بهای ۱ میلیارد و ۲۵۰ تا ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته اما هنوز مشخص نیست که این قیمت توسط خریداران نیز پذیرفته می‌شود یا خیر.

فعلا باید منتظر ماند و دید که این کراس‌اوور مونتاژی رامک‌خودرو در نهایت با چه بهایی در بازار آزاد داد و ستد خواهد شد. مشخصا قیمت نهایی این خودرو باید به گونه‌ای باشد که هم توسط خریداران و هم توسط فروشندگان مورد پذیرش واقع شود در غیر این صورت بازار آن راکد خواهد بود.

سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر چه مشخصاتی دارد؟

سانگ یانگ تیوولی جدید به یک موتور ۱٫۵ لیتری توربو شارژر با پاشش سوخت مستقیم مجهز است. این موتور توانایی تولید ۱۶۱ تا ۱۶۳ اسب‌بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. توان تولیدی موتور با همراهی یک جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک آیسین به چرخ‌های جلوی خودرو منتقل می‌شود.

فیس‌لیفت جدید سانگ یانگ تیوولی که در مدل ۱۴۰۰ راهی بازار کشورمان شده است به امکاناتی نظیر ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، سانروف، تنظیم حالت رانندگی، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، نمایشگر لمسی اندروید، تهویه الکتریکی دستی، آینه حساس به نور، سنسور نور و باران، کروز کنترل، تریم داخلی چرم، گرمکن صندلی‌های جلو، استارت دکمه‌ای، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب، آینه‌های تاشو برقی، شارژر بی‌سیم تلفن همراه و … مجهز است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.