آغاز تولید هایما ۸S توسط ایران‌خودرو در نیمه نخست سال جاری

0 1,720
قائم‌مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو در بازدید اخیر خود از سایت خراسان، به آغاز تولید هایما ۸S و نسخه جدید وانت آریسان اشاره کرد.

گروه صنعتی ایران‌خودرو قصد دارد خودروی پرطرفدار و زیبای هایما ۸اس را در دسترس خریداران وطنی قرار دهد. این شرکت درصدد است کیفیت و تیراژ محصولات خود را در سایت خراسان افزایش داده و برنامه‌های تعیین‌شده توسط مدیرعامل را محقق کند.

در این راستا، بازدیدهای نظارتی در دوره‌های منظم روی سایت‌های مختلف جزو موارد لاینفک و ضروری شمرده شده است که نقش بسزایی در بهبود کیفیت خودروهای داخلی و عملکرد صحیح سایت‌ها دارد.

ایران‌خودرو همچنین قصد دارد با افزایش داخلی‌سازی هایما، تیراژ تولید این محصول را افزایش داده و به سهم ۶۰ درصدی در بازار خودروهای شاسی‌بلند دست پیدا کند.

هایما به‌محض ورود به بازار باید با رقبای سرسختی دست و پنجه نرم کند. برادران فیدلیتی پرایم و دیگنیتی بهمن‌موتور، فونیکس تیگو ۷ پرو مدیران‌خودرو و KMC K7 کرمان‌موتور از جمله مهم‌ترین رقبای هایما ۸اس به حساب می‌آیند.

آغاز تولید هایما ۸S در نیمه نخست سال جاری به منزله عرضه آن در آینده بسیار نزدیک است. این خودرو در بازار چین قیمتی حدود ۱۴ الی ۲۱ هزار دلار دارد. باید دید که ایران‌خودرو چه قیمتی را برای این ماشین پرطرفدار و خاص اعلام می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.