جولان مینی ون لوکس سوبا M4 فردا موتور با پلاک ملی در خیابان‌های کشور

0 2,693

گزارش‌های متعدد به‌همراه تصاویر مختلف، از جولان سوبا M4 با پلاک ملی در خیابان‌ها خبر می‌دهند. خودروی لوکس و جدید فردا موتور در کلاس MPV قرار می‌گیرد و در واقع نسخه مونتاژی فورتینگ یوتور (U Tour) بوده که به شرکت چینی دانگ فنگ تعلق دارد.

مشاهده سوبا M4 با پلاک ملی در خیابان‌ها به این واقعیت اشاره می‌کند که این مینی ون خوش‌چهره و جذاب توانسته مراحل قانونی پلاک‌گذاری را با موفقیت پشت سر بگذارد و مجوز تردد دریافت کند. این خودرو به‌طور خاص برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب است و گردش‌های شهری و بین‌شهری را به یک تجربه لذت‌بخش برای آن‌ها تبدیل می‌کند.

پلاک گذاری سوبا M4 و تردد آن در خیابان‌ها نشان می‌دهد به‌زودی فروش عمده این محصول در طرح‌های مختلف آغاز می‌شود. بنابراین بد نیست نگاهی اجمالی بر مشخصات اصلی سوبا ام ۴ داشته باشیم.

مشخصات اصلی سوبا ام ۴

مینی ون لوکس فردا موتور علیرغم جثه بزرگ، به موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندره مجهز است که با فناوری توربوشارژ تقویت شده و می‌تواند ۱۹۵ اسب بخار قدرت و ۲۸۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این مشخصات از طریق گیربکس دوکلاچه ۷ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو وارد شده و موجب حرکت خودروی ۱۷۱۵ کیلوگرمی می‌شود.

یکی از نقاط مثبت سوبا M4، ظاهر متمایز و کابین جادار و مجهز آن است. ردیف اول و دوم صندلی‌های خودرو از قابلیت تنظیم برقی برخوردار بوده و دارای گرم‌کن و سردکن هستند. در ضمن، یک میز تاشو در مقابل سرنشینان ردیف دوم قرار می‌گیرد. تهویه درون کابین به بهترین شیوه ممکن انجام می‌شود و حتی برای مسافرین ردیف صوم، پنل تهویه مستقل در نظر گرفته شده است.

از جمله امکانات ایمنی این خودرو می‌توان به کروز کنترل، سیستم ترمز ضد قفل، ترمز کمکی، ترمز اضطراری، ترمز پارک برقی، کیسه هوای ۱۲ نقطه‌ای، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی و ترمز پارک برقی به‌همراه اتوهلد اشاره کرد. حال که سوبا M4 با پلاک ملی در خیابان رؤیت شده، بد نیست بدانید قیمت کارخانه‌ای این محصول، ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است. این خودرو در نوبت دوم طرح جامع فروش در سامانه یکپارچه تخصیص در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.