اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

بهترین قیمت پیشنهادی دیگنیتی و فیدلیتی در بورس کالا ۲۶ مردادماه چیست؟

خودروهای پرطرفدار دیگنیتی پرایم و فیدلیتی متعلق به بهمن موتور در مرحله دوم عرضه بورس کالا به حراج گذاشته می‌شوند. علاقه‌مندان برای شرکت در این حراج ابتدا باید امورات مربوط به کارگزاری را انجام داده و سپس در تاریخ ۲۶ مردادماه به سایت بورس کالا مراجعه و برای خرید ماشین دلخواه اقدام کنند. (پیشنهاد می‌کنیم راهنمای خرید خودرو در بورس کالا را حتما مطالعه کنید.)

ولی قیمت پیشنهادی دیگنیتی و فیدلیتی در بورس کالا چقدر است؟

بورس کالا یک بستر مناسب برای کشف قیمت واقعی محصولات است. سازوکار بورس کالا مبتنی بر حراج باز و میزان عرضه و تقاضا بوده و مشتریان با پیشنهاد قیمت برای خرید کالا رقابت می‌کنند. کالاهای پذیرفته‌شده در بورس کالا دیگر تحت کنترل ستاد تنظیم بازار و شورای رقابت نیستند و قیمت‌گذاری دستوری روی آن‌ها اعمال نمی‌شود. خوشبختانه خودروهای دیگنیتی پرایم و فیدلیتی نیز با قیمت بسیار کمتری نسبت به بازار آزاد در بورس کالا به نمایش درمی‌آیند.

قیمت پایه دیگنیتی پرایم و مدل ۵ نفره و ۷ نفره فیدلیتی در بورس کالا به ترتیب ۸۲۱.۵ میلیون تومان، ۸۵۷.۵ میلیون تومان و ۷۷۲ میلیون تومان اعلام شده است. این ارقام حدودا ۴۰ درصد کمتر از قیمت ماشین‌های مذکور در بازار آزاد هستند. با این حال، قیمت پیشنهادی دیگنیتی و فیدلیتی در بورس کالا باید به قدری مناسب باشد که شانس خرید را بالا ببرد.

بدیهی است که خریدار با پیشنهاد قیمت بیشتر، شانس بالاتری برای برنده شدن در حراج دارد. به همین خاطر نباید انتظار تخفیف ۴۰ درصدی را داشت. به علاوه، به غیر از هزینه پیشنهادی، باید هزینه‌های اضافی مربوط به مالیات بر ارزش‌افزوده، عوارض شماره‌گذاری، هوشمندسازی کارت خودرو و غیره را نیز در نظر گرفت.

جدول زیر، قیمت پیشنهادی دیگنیتی و فیدلیتی در بورس کالا را نشان می‌دهد. با بررسی این جدول می‌توانید اختلاف هزینه نهایی نسبت به قیمت بازار را در سناریوهای متفاوت رقابتی مورد بررسی قرار داده و یک قیمت پیشنهادی مناسب را جهت برنده شدن در حراج ارائه دهید. به عنوان مثال، اگر ۳۰ درصد رقابت بر سر خرید خودروی فیدلیتی ۵ نفره باشد، با پیشنهاد حدودا ۹۸۶ میلیون تومان شانس بالایی برای بُرد دارید و در عین حال، حدود ۱۷۳ میلیون تومان سود می کنید.

فیدلیتی پرایم ۷ نفره

فیدلیتی پرایم ۵ نفره دیگنیتی پرایم
اختلاف قیمت با بازار هزینه کل مالیات و سایر هزینه‌ها قیمت اختلاف قیمت با بازار هزینه کل مالیات و سایر هزینه‌ها قیمت اختلاف قیمت با بازار هزینه کل مالیات و سایر هزینه‌ها قیمت
قیمت پایه ۴۵۱ ۸۵۹ ۸۷ ۷۷۲ ۴۲۱ ۸۴۴ ۸۶ ۷۵۹ ۴۴۰ ۹۳۵ ۱۱۳ ۸۲۲
۱۰ درصد رقابت ۳۶۷ ۹۴۳ ۹۴ ۸۴۹ ۳۳۸ ۹۲۷ ۹۲ ۸۳۴ ۳۵۱ ۱۰۲۴ ۱۲۱ ۹۰۴
۲۰ درصد رقابت ۲۸۳ ۱۰۲۷ ۱۰۱ ۹۲۶ ۲۵۶ ۱۰۰۹ ۹۹ ۹۱۰ ۲۶۱ ۱۱۱۴ ۱۲۸ ۹۸۶
۳۰ درصد رقابت ۱۹۹ ۱۱۱۱ ۱۰۸ ۱۰۰۴ ۱۷۳ ۱۰۹۲ ۱۰۶ ۹۸۶ ۱۷۱ ۱۲۰۴ ۱۳۶ ۱۰۶۸
۴۰ درصد رقابت ۱۱۵ ۱۱۹۵ ۱۱۵ ۱۰۸۱ ۹۰ ۱۱۷۵ ۱۱۳ ۱۰۶۲ ۸۲ ۱۲۹۳ ۱۴۳ ۱۱۵۰
۵۰ درصد رقابت ۳۰ ۱۲۸۰ ۱۲۲ ۱۱۵۸ ۸ ۱۲۵۷ ۱۲۰ ۱۱۳۸ ۱۳۸۳ ۱۵۰ ۱۲۳۲
۶۰ درصد رقابت -۵۴ ۱۳۶۴ ۱۲۹ ۱۲۳۵ -۷۵ ۱۳۴۰ ۱۲۶ ۱۲۱۴

-۹۷

۱۴۷۲ ۱۵۸ ۱۳۱۴
۷۰ درصد رقابت -۱۳۸ ۱۴۴۸ ۱۳۶ ۱۳۱۲ -۱۵۸ ۱۴۲۳ ۱۳۳ ۱۲۸۹ -۱۸۷ ۱۵۶۲ ۱۶۵ ۱۳۹۷
قیمت بازار ۱۳۱۰ ۱۲۶۵ ۱۳۷۵

 

/blog/news-suggested-price-dignity-fidelity-commodity-exchange-mordad/amp/
اخبار قیمت‌ خودروها
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید