تعطیلات تابستانی با کمپین همیشه به سفر خودروی T8

0 1,034

کرمان موتور به مناسبت فرارسیدن ایام تعطیلات و آغاز مسافرت‌های تابستانی مجموعه‌ای از سرویس‌ها و خدمات پس‌ازفروش را به‌طور رایگان در دسترس مالکین خودروهای T8 قرار می‌دهد. این سرویس‌رسانی مجانی شامل خودروهای گارانتی‌دار و بدون گارانتی می‌شود.

پیکاپ T8 یک خودروی بیراهه‌نورد است که آفرودبازها برای گشت‌وگذار در دل طبیعت از آن استفاده می‌کنند. گردش و تفریح در ایام تعطیلات بیشتر می‌شود و از این‌رو، شرکت کرمانی به‌مدت ده روز، خدمات پس‌از‌فروش رایگان را در دسترس مالکین خودروهای T8 قرار داده است تا با خیالی آسوده، از مسافرت خود لذت ببرند.

کمپین «همیشه به سفر» خودروی T8 علاوه‌بر کاهش هزینه تعمیرات برای مشتریان، هدف دیگری را هم دنبال می‌کند. کرمان موتور با راه‌اندازی این کمپین، مشکلات رایج حین سفر را شناسایی کرده است و از نتایج به‌دست‌آمده برای بهبود و ارتقای محصولات آینده استفاده می‌کند.

سرویس‌های کمپین همیشه به سفر T8

کمپین همیشه به سفر خودروی T8 دارای چهار سرویس رایگان است که برای خودروهای گارانتی‌دار و بدون گارانتی در نمایندگی‌های کرمان موتور در سراسر کشور ارائه می‌شود. این سرویس‌ها عبارت‌اند از: فیلتر روغن، روغن دیفرانسیل، بازدید رایگان سیستم ۴WD و کنترل عملکرد با دستگاه اسکنر و سرویس دوره‌ای خودرو به‌صورت رایگان.

اجرت سرویس دوره‌ای رایگان به نوبه خود شامل تعویض روغن دیفرانسیل، تعویض فیلتر هوای موتور و اتاق، تعویض روغن موتور و فیلتر روغن، تعویض فیلتر بنزین و همین‌طور بازدید رایگان و بررسی عملکرد بخش‌هایی مثل مجموعه چراغ‌های داخلی و خارجی، ترمز و لنت‌ها، خلاصی پدال ترمز و رگلاژ ترمز دستی، اتصالات برقی و کانکتورها، لوله‌ها و اتصالات، مکانیزم فرمان و باد تایر، تسمه‌ها، سیستم خنک‌کاری موتور، کمک فنر ماشین، اگزوز و آچارکشی خودرو می‌شود.

کمپین همیشه به سفر خودروی T8 از تاریخ ۱۴ لغایت ۲۴ مردادماه دایر است و مالکین این خودروی آفرودی می‌توانند در تمام نمایندگی‌های مجاز کرمان موتور از مزایای آن بهره‌مند شوند. لیست نمایندگی‌ها در وب‌سایت  https://kermanmotor.com/dealers/1 ارائه شده است و با انتخاب استان موردنظر، می‌توانید لیست نمایندگی‌های آن را مشاهده کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.