ایران‌خودرو به‌زودی عرضه ۲۰۶ تیپ ۳ با سقف شیشه‌ای را آغاز خواهد کرد

0 1,334
ایران‌خودرو اعلام کرد که به‌منظور پاسخ‌گویی به نیاز بازار و توجه به سلیقه قشر جوان کشور، تولید آزمایشی ۲۰۶ تیپ ۳ با سقف شیشه‌ای آغاز کرده و این خودرو به‌زودی در بازار عرضه خواهد شد.

دخیل محمدی‌فر، مدیر پروژه پلتفرم ۲۰۶ در این خصوص گفت: «ایران‌خودرو ۲۰۶ تیپ ۳ سقف شیشه‌ای را آماده تولید و عرضه در بازار کرده است و به‌محض کسب مجوزهای لازم این خودرو به متقاضیان آن تحویل داده خواهد شد.»

گفته می‌شود تاکنون چند نمونه از این محصول نیز تولید شده است.

وی در ادامه توضیح داد: «توسعه محصولات جدید بر پایه فناوری و نیازهای روز مشتریان، امری ضروری برای هر خودروساز است. گروه صنعتی ایران‌خودرو در سال جاری محصولات مختلف به‌روز شده و یا جدید را به بازار عرضه کرده و یا در آستانه ورود به بازار دارد که نشان‌دهنده عزم راسخ این خودروساز در اتکا به خودکفایی در مسیر توسعه و پیشرفت و ارتقای سطح کیفی محصولات خود است.»

براساس گفته‌های مدیر پروژه پلتفرم ۲۰۶ از مهم‌ترین امکانات رفاهی تیپ ۳ این خودرو می‌توان به سقف شیشه‌ای، سیستم اتوماتیک تهویه هوا، آینه‌های جانبی برقی و شیشه بالابرهای برقی درهای عقب اشاره کرد.

ایران‌خودرو هنوز در خصوص مشخصات ایمنی و قیمت نهایی محصول جدید خود صحبتی به میان نیاورده است و حتی هنوز به‌صورت دقیق نیز اعلام نشده است که این خودرو با چه امکانات و تجهیزات ایمنی و رفاهی راهی بازار خواهد شد. با این وجود مدیران ایران‌خودرو مدعی هستند که ۲۰۶ تیپ ۳ سقف شیشه‌ای در زمینه‌های فنی و امکانات، نسبت به نسخه‌های پیشین این خودرو ارتقا یافته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.