بهمن‌موتور دو کراس‌اوور جدید به بازار عرضه خواهد کرد

0 1,556
بهمن‌موتور اعلام کرد که قصد دارد به زودی نسخه‌های بهبود یافته‌ای از دیگنیتی و فیدلیتی را تحت عنوان دیگنیتی پرستیژ و فیدلیتی پرستیژ در بازار کشورمان عرضه کند.

براساس گفته‌های محمد ضرابیان، مدیرعامل شرکت بهمن‌‌موتور این دو کراس‌اوور جدید با تمرکز بر سگمنت‌های کنونی به بازار می‌آیند و با عرضه آن‌ها شاهد بهبود کیفیت محصولات این گروه خودروسازی خواهیم بود.

گفته می‌شود دیگنیتی پرستیژ را یک گیربکس جدید و یک موتور ۲ لیتری با توان تولید ۲۳۰ اسب‌بخار همراهی خواهد کرد. همچنین طیف متنوعی از سیستم‌های ایمنی جدید نیز بر روی این خودرو نصب خواهد شد.

فیدلیتی پرستیژ نیز از منظر تعداد و تنوع آپشن‌ها نسبت به نسخه فعلی بهبود خواهد یافت. سیستم ترمز اضطراری، هشدار حرکت بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی و سیستم هشدار تصادف از جمله امکانات و تجهیزات جدیدی است که در نسخه جدید فیدلیتی مشاهده می‌شود.

بهمن‌موتور اعلام کرده است که قصد دارد با عرضه دیگنیتی پرستیژ و فیدلیتی پرستیژ به همراه موتورهای قوی‌تر رضایت بیشتر مشتریان خود را تامین کند.

به غیر از این دو کراس‌اوور بهمن‌موتور قصد دارد اولین محصول کارگو ون خود را نیز با نام کارگو ون ایندورز راهی بازار کند. هر سه خودرو مذکور نیز تا پایان امسال راهی بازار خواهند شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.