احتمال عرضه کراس‌اوورهای VGV در ایران در سال ۱۴۰۱

0 927
برند چینی VGV در حال مذاکره برای مونتاژ و عرضه کراس‌اوورهای خود در ایران است. در صورت توافق در مذاکرات، احتمالا دولت یا یکی از شرکت‌های بزرگ داخلی مسئولیت عرضه کراس‌اوورهای VGV در ایران را برعهده می‌گیرد.

برند وی‌جی‌وی بیشتر در زمینه ساخت خودروهای سواری فعالیت می‌کند و تاکنون سه خودروی کراس‌اوور به نام‌های U75، U70 و U75 پلاس را روانه بازار کرده است. با این حال، این برند همچنان مشتاق است تا سهم بیشتری از بازار جهانی را به‌دست آورد. به همین خاطر، کمپانی چینی تصمیم گرفته شانس خود را در بازار ایران امتحان کند.

تولیدات VGV به موتورهای توربو ۱٫۵ لیتری و ۲ لیتری مجهز هستند که قدرت آن‌ها به ترتیب برابر با ۱۵۶ و ۲۲۴ اسب‌بخار است. همانند سایر برندهای چینی، خودروهای VGV نیز دارای امکانات لوکس و پیشرفته هستند تا نظر مشتریان را به‌سمت خود جلب کنند.

ماشین‌های کراس‌اوور وی‌جی‌وی بسته به مشخصات فنی و امکانات مختلف، در بازه قیمت ۱۲,۱۷۵ دلار تا ۲۳,۷۴۱ دلار به فروش می‌رسند. با این وجود، VGV برند چندان مطرحی در چین به حساب نمی‌آید.

حال باید منتظر بود و دید که آیا با وجود رقبای چینی سرسختی همچون خودروهای تیگو و چری، عرضه کراس اوورهای VGV در ایران با استقبال مردم مواجه می‌شود یا خیر.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.