اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

۱۸۰۰ خودرو وارداتی جدید به بازار تزریق خواهد شد

به نظر می‌رسد سازمان اموال تملیکی قصد دارد به‌زودی ۱۸۰۰ دستگاه خودروی وارداتی رسوبی را به بازار کشورمان عرضه کند. امید می‌رود تزریق این خودروها بتواند علاوه بر کسب درآمد به نفع دولت، پارکینگ‌های سازمان اموال تملیکی را کمی خلوت‌تر کند و قیمت‌ها را به‌سمت متعادل‌تر شدن سوق دهد.

با توجه به گفته‌های حسین میرمعینی، معاون بهره‌برداری و فروش سازمان اموال تملیکی، پیش‌نویس پیشنهاد مرتبط با عرضه این ۱۸۰۰ خودروی وارداتی رسوبی تهیه و تنظیم شده و برای تصمیم‌گیری نهایی به دولت سپرده شده است.

خودروهایی که به هر طریق در اختیار یا مالکیت دولت قرار بگیرند در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار می‌گیرند که البته اکثرا نیز خودروهای توقیفی، قاچاق و یا مجهول‌المالک هستند. گفته می‌شود در حال حاضر سازمان اموال تملیکی در حدود ۳ هزار دستگاه خودرو در اختیار دارد.

به گفته میرمعینی، از لیستی که سازمان املاک تملیکی تهیه کرده است، ۵۰ دستگاه خودرو‌ آمریکایی وجود دارد که قرار است امحای فنی شده و یا به ‌شرط اوراق فروخته شود. همچنین، ۱۸۰۰ دستگاه خودرو زیر ۲۵۰۰ سی‌سی و ۵۰۰ دستگاه بالای ۲۵۰۰ سی‌سی دیگر نیز در پاکینگ‌های این سازمان دپو شده است.

براساس پیش‌نویس تهیه شده از طرف سازمان اموال تملیکی خودروهای پایین‌تر از ۲۵۰۰ سی‌سی برای استفاده داخلی در کشور فروخته خواهند شد. البته این اتفاق در حالتی رخ خواهد دارد که تمهیدات لازم برای شماره‌گذاری آنها فراهم شود.

/blog/news-supplying-1800-imported-depot-cars/amp/
اخبار واردات خودرو
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید