اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

در حدود ۱۰۰۰ دستگاه کامیون دست دوم وارداتی در بازار عرضه شد

با توجه به گفته‌های رئیس سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای کشور ۲۲۱۲ دستگاه کامیون وارداتی دست دوم از گمرک ترخیص شده و تاکنون ۹۳۸ دستگاه از این تعداد کامیون‌ها شماره‌گذاری شده و در بازار کشورمان عرضه شده است.

داریوش امانی، رئیس سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای کشور از روند ترخیص کامیون‌های وارداتی گلایه کرده و توضیح داد: «روند اجرایی دستگاه‌های متولی صدور مجوز باید بیشتر تسهیل شود. سازمان استاندارد و سازمان حفاظت از محیط زیست از جمله سازمان‌هایی هستند که تاکنون مسیر ترخیص کامیون‌های دست دوم را تسریع کرده‌اند.»

امید می‌رود به‌واسطه کامیون‌های دست دوم وارداتی میزان تصادفات جاده‌ای کشور کاهش و فرسودگی ناوگان حمل‌ونقل عمومی کمی بهبود یابد.

البته ناگفته نماند که واردات این کامیون‌ها مخالفت‌های زیادی را نیز به‌همراه داشته است. به‌عنوان نمونه یکی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس پیش از این گفته بود که واردات خودرو دست دوم در شأن مردم کشورمان نبوده و به همین جهت نیز وی مخالف پیاده‌سازی و اجرای این طرح است.

گفته می‌شود تاکنون ۶ هزار دستگاه کامیون وارداتی دست دوم وارد گمرکات کشور شده که از این تعداد ۲۲۱۲ دستگاه ترخیص شده و همان‌طور که گفته شد نیز ۹۳۸ دستگاه از این تعداد کامیون تا به امروز در بازار عرضه شده است.

/blog/news-supplying-imported-second-hand-trucks/amp/
اخبار واردات خودرو
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید