منتظر یک پیکاپ جدید در بازار باشید؛ نگاهی به مشخصات پیکاپ تاگا H

0 1,626

تصاویری که به‌تازگی در فضای آنلاین منتشر شده است، به جولان پیکاپ تاگا H با پلاک گذر موقت در پایتخت اشاره می‌کنند. تاگا به‌واسطه پادرا موتور وارد کشور شده و احتمال می‌رود این خودرو به‌زودی وارد بازار شود. در ادامه به بررسی مشخصات پیکاپ تاگا H پادرا موتور می‌پردازیم.

تاگا H محصول مشترک شرکت‌های ایسوزو و کینگ لینگ است که در واقع فیس لیفت Qingling Taga به حساب می‌آید. پیکاپ تاگا اچ در دو نسخه بنزینی و دیزلی روانه بازار می‌شود. تاگای پادرا با ۵۶۶۰ میلی‌متر طول، ۱۸۸۵ میلی‌متر عرض و ۱۸۲۵ میلی‌متر ارتفاع ساخته شده و فاصله بین محورهای آن به ۳۴۰۶ میلی‌متر می‌رسد. این خودرو شباهت زیادی به نسل سوم ایسوزو D-Max دارد و بدنه عضلانی، چراغ‌های کشیده و جلوپنجره بزرگ با نوارهای افقی، برجسته‌ترین خصوصیات ظاهری آن به حساب می‌آیند.

مشخصات پیکاپ تاگا H‌ دیزلی در بخش فنی

مشخصات پیکاپ تاگا H‌ دیزلی در بخش فنی شامل پیشرانه ۳ لیتری می‌شود که می‌تواند ۱۳۸ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. ولی در زیر کاپوت نسخه بنزینی، یک پیشرانه ۱.۸ لیتری توربوشارژ قرار گرفته که حداکثر قدرت و گشتاور آن به ترتیب به ۲۲۷ اسب بخار و ۳۱۰ نیوتن‌متر می‌رسد. این مشخصات از طریق گیربکس ۶ سرعته دستی یا جعبه‌دنده ۸ سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ وارد می‌شود.

این ماشین ۲۰۵۰ کیلوگرمی حداکثر می‌تواند به سرعت ۱۷۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند و شتاب صفر تا صد آن حدود ۱۲ ثانیه اعلام شده است.

تاگا اچ در بخش تجهیزات و امکانات رفاهی و ایمنی حرف بسیاری برای گفتن دارد و رقیب سرسخت پیکاپ‌های چینی کم‌آپشن در بازار کشور به‌شمار می‌آید. قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم ضد قفل ABS با EBD، سیستم کنترل لغزش ASR، کروز کنترل هوشمند، رادار نقطه کور، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور نور و سنسور باران، استارت دکمه‌ای، قابلیت تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال نیرو به چرخ‌ها، نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی اطلاعات سرگرمی، جلو آمپر دیجیتالی، سنسور پایش باد لاستیک‌ها، گرم‌کن صندلی‌های ردیف جلو و … از جمله مشخصات پیکاپ تاگا H در بخش تجهیزات و امکانات ایمنی و رفاهی هستند.

قیمت تاگا اچ هنوز از سوی پادرا موتور مشخص نشده است. با این حال، این خودرو به‌محض ورود به بازار می‌بایست با حریفان سرسختی همچون KMC T8‌ کرمان موتور، فوتون تونل‌اند ایران‌خودرو دیزل و کلوت مکث موتور رقابت کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.