بی‌وای‌دی تانگ بنزینی وارد کشور شد؛ چیزی تا آغاز تولید نمانده است

1 2,688

براساس تصاویری که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است نخستین نمونه‌های بی‌وای‌دی تانگ بنزینی مدل ۲۰۲۱ وارد ایران شده تا تست‌های فنی مربوطه را انجام داده و تطبیق‌پذیری خود با شرایط کشورمان را ثابت کند.

کارمانیا پیش از این دو دستگاه از بی‌وای‌دی تانگ بنزینی را سفارش‌گذاری کرده بود تا بتواند این خودروها را وارد کشور کرده و تست‌های فنی لازم را بر روی آن‌ها انجام دهد. کارمانیا به دنبال آن است که پس از کسب مجوزهای لازم تولید این کراس‌اوور را در کشور آغاز کند.

این شرکت خودروسازی اعلام کرده است که به زودی تکلیف محصول جدید خود را مشخص خواهد کرد. به نظر می‌رسد کارمانیا قصد دارد با تولید این محصول و تحویل آن به حواله‌داران خود، در کمترین زمان ممکن تعهدات مربوط به کراس‌اوور قبلی خود را جبران کرده و به‌روز کند. با این کار حواله‌داران کارمانیا می‌توانند به جای کراس‌اوور قبلی از محصول این جدید شرکت بهره ببرند.

بی‌وای‌دی تانگ بنزینی چه مشخصاتی دارد؟

بی‌وای‌دی تانگ بنزینی در نسخه تک دیفرانسیل بهایی بین ۱۹ تا ۲۵ هزار دلار داشته و از نظر ابعاد و اندازه، کلاس فنی و… در رده S7 قرار دارد و به راحتی می‌تواند جای بی‌وای‌دی S7 را پر کند.

تانگ بنزینی در نسخه ۲۰۲۱ به یک پیشرانه دو لیتری توربو و GDi مجهز است. این پیشرانه می‌تواند بین ۱۹۵ تا ۲۰۵ اسب‌بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. همچنین یک جعبه دنده ۶ سرعته اتومات این پیشرانه را همراهی کرده تا شتاب صفر تا صد ۹.۶ ثانیه‌ای را برای آن رقم زند.

احتمالا کارمانیا، تانگ بنزینی را در نسخه‌های مختلفی راهی بازار می‌کند. نسخه فول‌آپشن این خودرو به امکانات و تجهیزاتی نظیر سقف پانارومیک، استارت دکمه‌ای، اتوهلد، کروز کنترل هوشمند، دوربین ۳۶۰ درجه، فرمان کمکی برقی، ترمز پارک برقی، رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی، نمایشگر وسط، نمایشگر صفحه اطلاعات خودرو، صندلی‌های جلو برقی، حافظه صندلی راننده، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، گرمکن صندلی‌های عقب، گرمکن فرمان و… مجهز است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. رضا
    رضا می گوید

    واقعا که خجالت هم خوب چیزی هست سال ۹۶ ادعا کرده بودند که خط تولید byds6 را دارند من هم باور کردم و ابتدای سال ۹۷ ماشین byd s6 باقیمت قطعی تحویل سه ماه بعد ثبت نام کردم از آن زمان تا کنون هر روز یک دروغ جدید از این شرکت می شنوم و خبری از تحویل ماشین نیست در صورتی که حتی سال ۹۸ هم این ماشین را به داخل بازار داده اند حالا مدعی هستند نسل این ماشین توی دنیا منقرض شده کارمانیا اگر راست میگه اول تکلیف امثال ما را معلوم کنه و ماشین s6 یا چیزی در حد s6 به ما تحویل بده

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.