رونمایی از KMC J7 محصول جدید کرمان موتور

0 4,698

هتل استقلال تهران به‌تازگی میزبان رونمایی از KMC J7 کرمان موتور بوده است. این ماشین در چین با نام سهول A5 Plus شناخته می‌شود و به سبب ظاهر جذاب و مشخصات فنی، بدون شک به‌محض عرضه به بازار ایران، به یکی از سدان‌های پرفروش تبدیل خواهد شد.

کرمان موتور از چند هفته پیش، مونتاژ خودروی KMC J7 را آغاز کرده و انتظار می‌رود این خودروی جذاب را از اواسط مردادماه، با قیمت تقریبی ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در دسترس خریداران قرار دهد.

محصول KMC J7 کرمان موتور چه مشخصاتی دارد؟

کرمان موتور ضمن رونمایی از KMC J7 به معرفی مشخصات فنی این ماشین پرداخت و درب‌های خودرو را برای بررسی بازدیدکنندگان باز کرد. کی ام سی جی ۷ از پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژ TGDi استفاده می‌کند که قادر به تولید ۱۷۲ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن‌متر گشتاور است. این نیرو از طریق گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک دوکلاچه به محور چرخ‌های جلو وارد می‌شود. سدان جدید در شرایط ایدئال می‌تواند در عرض ۸ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.

رونمایی از KMC J7

جی ۷ با ورودی‌های بسیار بزرگ هوا و چراغ‌های کشیده و تهاجمی، یکی از جذاب‌ترین سدان‌های چینی در بازار ایران بوده و به‌راحتی می‌تواند دل پیر و جوان را به‌دست آورد.

داخل کابین KMC J7 هماهنگی خوبی با طراحی‌های مدرن و امروزی دارد و شامل یک نمایشگر بزرگ برای سیستم اطلاعات سرگرمی، فرمان دی-کات با دکمه‌های کنترلی، نشانگرهای پشت فرمان دیجیتالی و اهرم تعویض دنده الکترونیکی می‌شود. کابین، فضای بازی را برای سرنشینان فراهم می‌آورد و آسایش آن‌ها را در رانندگی‌های طولانی تضمین می‌کند.

فست بک جدید کرمان موتور تجهیزات ایمنی و رفاهی متعددی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به سقف پانوراما، تنظیم حالت رانندگی، سیستم تهویه مطبوع، دوربین ۳۶۰ درجه، اتوهلد، ترمز پارک برقی، شش ایربگ ۱۰ نقطه‌ای، صندلی برقی راننده و غیره اشاره کرد.

رونمایی از KMC J7

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.