اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

مراکز تعویض پلاک تنها در روز‌های تاسوعا و عاشورا تعطیل هستند 

شلوغی و ازدحام جمعیت در مراکز تعویض پلاک به خصوص در دوران شیوع ویروس کرونا یکی از چالش‌های اساسی این مراکز است. مسئولین برای مقابله با این چالش یک سیستم نوبت‌دهی آنلاین راه‌اندازی کرده و همچنین ساعت کاری مراکز تعویض پلاک خودرو را نیز تغییر داده‌اند.

عموما ساعت کاری مراکز تعویض پلاک پس از تعطیلی‌های کرونایی افزایش می‌یابد تا بدین طریق پاسخ‌گویی به نیاز مراجعه‌کنندگان تسهیل شده و کمی از ازدحام جمعیت کاسته شود.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهش داشته باشیم بر آخرین تغییرات مرتبط با ساعات کاری مراکز تعویض پلاک:

مراکز تعویض پلاک تنها در روز‌های تاسوعا و عاشورا تعطیل هستند – مرداد ۱۴۰۰

با توجه به گفته‌های معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا؛ مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری خودرو در تعطیلات کرونایی پیش‌رو تعطیل نبوده و با ۵۰ درصد ظرفیت مطابق ساعت کاری خود به فعالیت می‌پردازند.

سرهنگ عین‌الله جهانی در این خصوص توضیح داد: افرادی که در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، بازه زمانی برای تعویض پلاک خودرو رزرو کرده‌اند نگران نباشند چرا که مراکز تعویض پلاک باز بوده و در نوبت تعیین شده می‌توانند مراجعه کرده و خدمات مربوطه را دریافت کنند.

گفتنی است به غیر از تاسوعا، عاشورا، روزهای جمعه و تعطیلات رسمی، در بقیه ایام مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک فعال بوده و به کار خود ادامه می‌دهند.

ساعت کاری مراکز تعویض پلاک خودرو افزایش یافت – مرداد ۱۴۰۰

با توجه به گفته‌های معاون اجرایی پلیس راهور ناجا؛ ساعت فعالیت مراکز تعویض پلاک به دلیل افزایش مراجعه به این مراکز یک ساعت افزایش یافته است.

بر این اساس از این به بعد مراکز تعویض پلاک از ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر به ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان می‌پردازند.

در حال حاضر و با توجه به شرایط قرمز کرونایی کشور تمامی مراکز تعویض پلاک با ۵۰ درصد ظرفیت خود خدمت‌رسانی می‌کنند. تا پیش از این در شرایط قرمز کرونایی مراکز تعویض پلاک تعطیل بودند که با اخذ مجوز از ستاد ملی مبارزه با کرونا قرار شد این مراکز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با ۵۰ درصد از ظرفیت خود به فعالیت بپردازنند.

/blog/news-working-hours-car-license-plate-replacement-centers/amp/
اخبار مراکز تعویض پلاک
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید