دو محصول جدید زامیاد در راه بازار

0 269
مدیرعامل جدید زامیاد در نخستین بازدید از سالن تولید این شرکت خبر از عرضه دو محصول جدید تجاری در سال ۱۴۰۳ داد.

به گزارش کارنامه به نقل از سایپانیوز، مجید آقایی، مدیرعامل شرکت زامیاد در بازدید از خطوط تولید این شرکت با بیان اینکه تمرکز بر رشد تولید، ارتقاء کیفیت و توسعه سبد محصولات از اهداف راهبردی شرکت زامیاد در سال ۱۴۰۳ است، خاطرنشان کرد: با شناخت نقاط بهبود، تلاش مضاعف، هم‌افزایی و همدلی یکایک کارکنان به عنوان یک تیم هماهنگ قطعاً به اهداف تعیین شده بر اساس راهبرد ابلاغی گروه سایپا خواهیم رسید.

همچنین مدیرعامل زامیاد از پیاده سازی نظام تولید ناب (Lean Manufacturing) در شرکت زامیاد با هدف بهبود فرایندهای تولید صرفه جویی مصرف زمان و هزینه‌ها خبر داد.

آقایی با اشاره به اینکه اصلاح ناکارآمدی‌ها و افزایش تکنولوژی تولید از برنامه‌های سال جاری زامیاد است، افزود: افزایش سطح تکنولوژی در خطوط تولید موجب خواهد شد با ارتقاء ایمنی فردی، کاهش اتلاف منابع و افزایش راندمان شاهد بهره‌وری حداکثری در عملیات تولید و در نهایت ارزش آفرینی برای مشتری باشیم.

مدیرعامل زامیاد در ادامه، تسریع در اجرای پروژه‌های در دست اقدام این شرکت در سال جاری را دارای ضرورت دانست و گفت: با نگاه به توسعه و گسترش سبد محصولات، دو خودرو جدید تجاری در سال جاری به بازار معرفی خواهیم کرد.

مدیرعامل زامیاد از تلاش برای اتمام پروژه‌های زیرساختی از جمله سالن رنگ ED/PT زامیاد خبر داد و ابراز امیدواری کرد این مهم تأثیر به سزایی در افزایش کیفیت تولیدات زامیاد خواهد داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.