اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

مدارک و شرایط لازم برای انجام سرویس دوره‌ای توسط کارنامه

سرویس دوره‌ای خودرو و انجام به‌موقع آن، یکی از موارد حیاتی برای حفظ عمر و عملکرد بهینه خودرو است. با انجام سرویس دوره‌ای، می‌توانید مشکلات کوچک خودرو را به موقع شناسایی و از وقوع خرابی‌های جدی و هزینه‌های بالا جلوگیری کنید. همچنین، سرویس دوره‌ای باعث بهبود عملکرد، ایمنی و کارایی خودرو می‌شود و به شما اطمینان می‌دهد که خودرویتان همواره در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

یکی از خدمات کارنامه هم سرویس دوره‌ای در محل است که شما می‌توانید با ثبت درخواست آنلاین و انتخاب زمان و محل انجام سرویس، به راحتی و با تضمین کیفیت، خودرو خود را سرحال کنید!

درخواست سرویس دوره‌ای در محل

شرایط انجام سرویس دوره‌ای کارنامه:

  • ضمانت سرویس دوره‌ای کارنامه فقط شامل لوازمی است که توسط خود کارنامه ارائه و تعویض می‌شود. به‌این‌صورت که اگر لوازم توسط خود مشتری تهیه و صرفا تعویض آن توسط کارشناس کارنامه انجام شده باشد، ضمانت‌نامه‌ای برای سرویس دوره‌ای صادر نمی‌شود.
  • برای انجام سرویس دوره‌ای باید خودرو قابل روشن‌شدن باشد. در صورتی که به هر دلیل مانند خرابی باتری و … خودرو روشن نشود، سرویس دوره‌ای انجام نخواهد شد.
  • سرویس تعویض روغن موتور و فیلتر روغن، باید توام با هم انجام شود. تعویض سایر فیلترها به انتخاب مشتری بستگی دارد.
  • در هنگام بارندگی، محل انجام سرویس دوره‌ای باید مسقف باشد.
  • سرویس دوره‌ای در محل، برای برخی از خودروهای هیبریدی و لوکس به علت محدودیت دسترسی کارشناس به قطعات و نیاز به ابزارآلات مخصوص، قابل انجام نیست.
  • فقط قطعات و لوازمی که در فرآیند سرویس دوره‌ای توسط کارشناس تحت تاثیر هستند، مشمول ضمانت‌نامه می‌شوند. یعنی فرضا اگر برای خودرویی تعویض روغن موتور و فیلتر انجام شد و روز بعد دینام خودرو دچار مشکل شد، این خرابی جز ضمانت و تعهدات کارنامه نیست.
  • فقط به خودرویی که اطلاعات آن را حین درخواست ثبت کرده‌اید، سرویس ارائه می‌شود و اگر قصد انجام سرویس برای خودرو دیگری را هم دارید، باید درخواست جداگانه‌ای برای آن ثبت کنید.
  • کارنامه به‌طور دقیق، هزینه سرویس دوره‌ای را به شما اعلام می‌کند و این هزینه از راه‌های مشخص‌شده باید پرداخت شود. بنابراین لازم نیست که هیچ‌گونه هزینه اضافی به کارشناس پرداخت شود. اهدای هدیه، انعام و هرگونه پرداختی دیگری به کارشناسان مجموعه کارنامه ممنوع است.
  • ارتباط شما با کارشناسان کارنامه باید از مجرای مجموعه صورت بگیرد. هرگونه تماس و برقراری ارتباط با کارشناسان تیم ممنوع است. بعد از اینکه فرآیند سرویس دوره‌ای به پایان رسید، باید فقط و فقط با خود کارنامه در ارتباط باشید و پرسش‌ها و مشکلات احتمالی‌تان را با پشتیبانی شرکت در میان بگذارید.
  • کارنامه تا ۳ ماه یا ۱۰۰۰ کیلومتر از تاریخ انجام سرویس دوره‌ای، سرویس خود را ضمانت می‌کند.

مدارک موردنیاز برای انجام سرویس دوره‌ای:

اصل کارت یا اصل سند خودرو

اصل بیمه‌نامه شخص ثالث

 

 

/blog/periodic-service-conditions/amp/
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید