پیش فروش تارا اتوماتیک و دستی آغاز شد

0 3,268

ایران خودرو امکان پیش فروش تارا در دو نوع دستی و اتوماتیک میسر کرده است. این شرایط فروش شامل قرعه‌کشی بوده و ثبت‌نام کنندگان تنها در صورت برنده شدن در قرعه‌کشی می‌توانند به خودرو مذکور دسترسی داشته باشند.

موعد تحویل تارا دستی تیر تا دی ماه ۱۴۰۰ و موعد تحویل تارا اتوماتیک مهر الی دی ماه ۱۴۰۰ در نظر گرفته است.

پیش فروش تارا در دو نوع دستی و اتوماتیک مانند دیگر شرایط فروش ایران خودرو بوده و نیازمند دریافت کد کاربری و کلمه عبور در سایت فروش اینترنتی است. این شرایط فروش از شنبه ۲۰ ام دی ماه آغاز و تا دوشنبه ۲۲ دی ماه ادامه خواهد یافت.

پیش فروش تارا اتوماتیک دستی

قیمت تارا در دو نوع اتومات و دستی

هرچند بسیاری پیش‌بینی می‌کردند که تارا در دو نسخه دستی و اتومات بهای قیمتی بین ۲۹۰ تا ۳۸۵ میلیون تومان داشته باشد اما اصلا دور از انتظار نیست که نرخ نهایی خودرو در زمان تحویل به خصوص در نسخه اتوماتیک اختلاف فاحشی با میزان پیش‌بینی شده داشته باشد.

علت مطرح شدن این احتمال آن است که بالا رفتن نرخ ارز و سایر عوامل اقتصادی در کنار عوامل دیگری همچون تحریم‌های اعمالی علیه صنعت خودروسازی کشورمان خودروسازان را تحت فشار قرار داده است.

پیش فروش تارا اتوماتیک دستی

اگر تا زمان تحویل خودرو تارا قیمت دلار در محدوده ۲۵ هزار تومان باقی بماند (با در نظر گرفتن همین فاکتور به تنهایی)، ممکن است تارا در نسخه اتومات حتی بیشتر از ۴۵۰ میلیون تومان نیز قیمت‌گذاری شود.

حتما بخوانید: خرید خودرو کارتکس و تفاوت آن با خودروی پلاک شده

جالب است بدانید ایران خودرو پیش از اعمال مجدد تحریم‌ها علیه کشورمان، نمونه‌های اولیه تارا را تحت عنوان پژو ۳۰۱ با برچسب قیمتی در حدود ۹۰ میلیون تومان در بازار عرضه کرد. به همین دلیل نیز عده‌ای از کارشناسان امید دارند که در صورت برداشته شدن تحریم‌ها و با کاهشی شدن نرخ دلار قیمت تارا به میزان قابل‌توجهی کاهش یابد.

خرید و قیمت خودروی دست دوم و کارشناسی شده

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.