شرایط فروش دیگنیتی پرستیژ به‌زودی اعلام خواهد شد

0 6,730

سرانجام بهمن موتور قیمت نهایی دیگنیتی پرستیژ را اعلام کرد. این شرکت خودروسازی خصوصی پیش از این و حتی در زمان رونمایی از دیگنیتی پرستیژ قیمت دقیق آن را اعلام نکرده بود.

قیمت دیگنیتی پرستیژ

قیمت دیگنیتی پرستیژ برای آبان ماه سال ۱۴۰۱ معادل با ۱ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان اعلام شده است.

براساس گفته‌های مدیر سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن به‌زودی شاهد اعلام شرایط فروش این suv خواهیم بود. چگونگی فروش این خودرو  در سریع‌ترین زمان ممکن از طریق وبسایت رسمی و صفحات شرکت بهمن موتور در شبکه‌های اجتماعی به اطلاع عموم مشتریان خواهد رسید.

مشخصات و امکانات دیگنیتی پرستیژ

تیپ پرستیژ دیگنیتی از معدود خودروهای حاضر در بازار است که از موتور ۲ لیتری استفاده می‌کند. این پیشرانه توربوشارژ GDI، قادر به تولید توانی معادل با ۲۲۸ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۵۵ نیوتن متر است. گیربکس ۶ سرعته AT قوای محرکه را به چرخ‌های جلو می‌رساند. پرستیژ یک تفاوت عمده با دیگنیتی پرایم دارد که به قوای محرکه مربوط می‌شود.

حتما بخوانید: شرایط فروش دیگنیتی

دیگنیتی پرستیژ بهمن‌موتور برای رقابت با محصولات مشابه، از تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی متعددی بهره‌مند است. مجموعه سیستم ترمز و سیستم پایداری شامل ترمز ABS، EBD، ATC، EBA، ESC، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرپایینی، سیستم کنترل باد تایر و غیره می‌شود.

سانروف، سیستم کروز کنترل، دوربین ۳۶۰ درجه، صندلی برقی راننده با امکان تنظیم ۱۰ حالت مختلف، صندلی برقی شاگرد راننده با امکان تنظیم ۴ حالت مختلف، سیستم ورود بدون کلید، دوربین ثبت وقایع حین رانندگی، ایموبالایزر، ایزوفیکس و غیره از دیگر امکانات تیپ پرستیژ به حساب می‌آیند.

از جمله امکاناتی که به صورت اختصاصی در دیگنیتی پرستیژ دیده می‌شود ولی خبری از آن‌ها در تیپ پرایم نیست می‌توان به شارژر وایرلس تلفن همراه، نورپردازی کابین با امکان تنظیم در ۷ رنگ مختلف، جلو آمپر دیجیتالی و سیستم صوتی پایونیر با ۸ بلندگو و آمپلی فایر ۱۵۰ واتی اشاره کرد.

فروش سریع خودروی شما راحت و بی‌دردسر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.