ثبت نام بهمن موتور: شرایط پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده – فروردین ۱۴۰۳

0 75,030

در این نوشتار با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر جدیدترین شرایط فروش اعلام‌شده از بهمن موتور. ثبت نام بهمن موتور شامل تمامی طرح‌های ارائه‌شده از سوی این شرکت از جمله پیش‌فروش، فروش فوری، نقدی و اقساطی با جزئیات و مشخصات کامل است.

حتما بخوانید: شرایط فروش محصولات فونیکس مدیران خودرو


عناوین این مطلب

شرایط فروش نقدی و اقساطی ون ایندروز – فروردین ۱۴۰۳

شرکت بهمن موتور در جدیدترین شرایط فروش اعلامی خودروی کار و تجاری اینرودز را به صورت نقدی عرضه می‌کند:


شرایط تبدیل ریسپکت تیپ ۲ ویژه متقاضیان دیگنیتی و فیدلیتی پرایم – اسفند ۱۴۰۲

شرکت بهمن موتور با صدور اطلاعیه‌ای با توجه به عدم امکان تولید کراس اوورهای دیگنیتی و فیدلیتی از امکان تبدیل و خرید اختیاری ریسپکت تیپ دو برای متقاضیان این دو خودرو در سامانه یکپارچه با موعد تحویل مرداد ۱۴۰۳ خبر داد:


promotion banner

شرایط فروش دیگنیتی پرایم، پرستیژ و فیدلیتی پرایم و پرستیژ – اسفند ۱۴۰۲

خودروسازی بهمن موتور در جدیدترین شرایط فروش اعلامی، خودروهای دیگنیتی پرایم و پرستیژ و فیدلیتی را ویژه متقاضیان دارای اولویت در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی عرضه می‌کند.

بنابر اعلام روابط عمومی گروه بهمن در این طرح فروش امکان تکمیل فرآیند ثبت نام متقاضیان طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، با اولویت تحویل زمستان ۱۴۰۲ به صورت فروش فوق العاده از ساعت ۱۰ صبح تاریخ ۵ فروردین تا ۲۰ ام فراهم گردیده است. موعد تحویل این خودروها اردیبهشت و مرداد ۱۴۰۳ اعلام شده است:


شرایط تبدیل ریسپکت تیپ ۲ ویژه متقاضیان دیگنیتی و فیدلیتی پرایم – اسفند ۱۴۰۲

شرکت بهمن موتور با صدور اطلاعیه‌ای با توجه به عدم امکان تولید کراس اوورهای دیگنیتی و فیدلیتی از امکان تبدیل و خرید اختیاری ریسپکت تیپ دو برای متقاضیان این دو خودرو در سامانه یکپارچه با موعد تحویل تابستان ۱۴۰۳ خبر داد:


شرایط فروش بستیون T77 – اسفند ۱۴۰۲

خودروسازی بهمن موتور در جدیدترین شرایط اعلامی تکمیل وجه برای خریداران خودروهای وارداتی، بستیون T77 را در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه می‌کند.

در این بخشنامه امکان تکمیل فرآیند ثبت نام متقاضیان طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، با توجه به اولویت بندی اعلام شده از سوی وزارت صمت به صورت فروش فوق العاده فراهم می‌باشد:


شرایط فروش نقدی و اقساطی ون ایندروز – اسفند ۱۴۰۲

شرکت بهمن موتور در جدیدترین شرایط فروش اعلامی خودروی کار و تجاری اینرودز را به صورت نقدی و اقساطی عرضه می‌کند:


شرایط تبدیل سامانه یکپارچه ویژه تعهدات منقضی دیگنیتی و فیدلیتی پرایم – اسفند ۱۴۰۲

ساماه یکپارچه خودروهای داخلی با صدور اطلاعیه‌ای با توجه به عدم امکان تولید کراس اوورهای دیگنیتی و فیدلیتی از امکان تبدیل و خرید اختیاری از سایر خودروسازان در سامانه یکپارچه با موعد تحویل بهار ۱۴۰۳ خبر داد:


شرایط فروش نقدی وانت کارا – بهمن ۱۴۰۲

شرکت بهمن موتور در جدیدترین شرایط فروش اعلامی خودروی کار و تجاری کارا را به صورت نقدی عرضه می‌کند:


شرایط تبدیل ریسپکت تیپ ۲ ویژه متقاضیان دیگنیتی و فیدلیتی پرایم – بهمن ۱۴۰۲

شرکت بهمن موتور با صدور اطلاعیه‌ای با توجه به عدم امکان تولید کراس اوورهای دیگنیتی و فیدلیتی از امکان تبدیل و خرید اختیاری ریسپکت تیپ دو برای متقاضیان این دو خودرو در سامانه یکپارچه با موعد تحویل بهار ۱۴۰۳ خبر داد:


شرایط فروش دیگنیتی پرایم، پرستیژ و فیدلیتی با افزایش قیمت – بهمن ۱۴۰۲

خودروسازی بهمن موتور در جدیدترین شرایط فروش اعلامی، خودروهای دیگنیتی پرایم و پرستیژ و فیدلیتی را ویژه متقاضیان دارای اولویت در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی عرضه می‌کند.

بنابر اعلام روابط عمومی گروه بهمن در این طرح فروش امکان تکمیل فرآیند ثبت نام متقاضیان طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، با اولویت تحویل زمستان ۱۴۰۲ به صورت فروش فوق العاده فراهم گردیده است. موعد تحویل این خودروها تیر ۱۴۰۳ و اسفند ۱۴۰۲ اعلام شده است:


شرایط فروش نقدی وانت کارا – بهمن ۱۴۰۲

شرکت بهمن موتور در جدیدترین شرایط فروش اعلامی خودروی کار و تجاری کارا را به صورت نقدی عرضه می‌کند:


شرایط فروش معوقات دیگنیتی و فیدلیتی پرایم – بهمن ۱۴۰۲

شرکت بهمن موتور با صدور اطلاعیه‌ای با توجه به عدم امکان تولید کراس اوورهای دیگنیتی و فیدلیتی از امکان تحویل بخش اندکی از تعهدات با موعد تحویل ۹۰ روزه خبر داد. این شرایط بزودی اعلام می‌شود:


شرایط تبدیل ریسپکت تیپ ۲ ویژه متقاضیان دیگنیتی و فیدلیتی پرایم – بهمن ۱۴۰۲

شرکت بهمن موتور با صدور اطلاعیه‌ای با توجه به عدم امکان تولید کراس اوورهای دیگنیتی و فیدلیتی از امکان تبدیل و خرید اختیاری ریسپکت تیپ دو برای متقاضیان این دو خودرو در سامانه یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ خبر داد:


شرایط فروش بستیون T77 – بهمن ۱۴۰۲

خودروسازی بهمن موتور در جدیدترین شرایط فروش اعلامی، خودروی وارداتی بستیون T77 را با افزایش قیمت در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه می‌کند.

بنابر اعلام روابط عمومی گروه بهمن و بی ام کارز در این بخشنامه امکان تکمیل فرآیند ثبت نام متقاضیان طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، با توجه به اولویت بندی اعلام شده از سوی وزارت صمت به صورت فروش فوق العاده فراهم گردیده است.


شرایط فروش نقدی و اقساطی وانت کارا، پیکاپ کاپرا و ون ایندروز – دی ۱۴۰۲

شرکت بهمن موتور در جدیدترین شرایط فروش اعلامی سه خودروی کار و تجاری کارا، کاپرا و اینرودز را به صورت نقدی و اقساطی عرضه می‌کند:


شرایط تبدیل ریسپکت تیپ ۲ ویژه متقاضیان فیدلیتی پرایم – دی ۱۴۰۲

شرکت بهمن موتور با صدور اطلاعیه‌ای از امکان تبدیل و خرید اختیاری ریسپکت تیپ دو برای متقاضیان فیدلیتی پرایم در سامانه یکپارچه خبر داد.


ثبت نام بهمن موتور: شرایط فروش لیزینگی وانت کارا – دی ۱۴۰۲

خودروسازی بهمن موتور در جدیدترین شرایط فروش اعلامی بدون محدودیت، وانت کارا را در سامانه فروش خود عرضه می‌کند.

بنابر اعلام روابط عمومی گروه بهمن در این طرح فروش امکان تکمیل فرآیند ثبت نام برای کلیه متقاضیان و بدون محدودیت فراهم گردیده است. موعد تحویل این خودروها بهمن ۱۴۰۲ اعلام شده است.


شرایط فروش پیکاپ G9 در نمایندگی‌های فروش بهمن موتور – دی ۱۴۰۲

شرکت بهمن موتور نخستین شرایط فروش پیکاپ G9 را اعلام کرد. این پیکاپ فول سایز با قیمت پایه یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان با موعد تحویل فوری توسط نمایندگی‌های فروش بهمن موتور عرضه می‌شود.


شرایط فروش ریسپکت تیپ ۲ ویژه متقاضیان عادی و جوانی جمعیت – آذر ۱۴۰۲


شرایط فروش فیدلیتی پرایم ویژه متقاضیان عادی و جوانی جمعیت – آذر ۱۴۰۲

خودروسازی بهمن موتور در جدیدترین شرایط فراخوان اعلامی، خودروی فیدلیتی پرایم را ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای داخلی عرضه می‌کند.

بنابر اعلام روابط عمومی گروه بهمن در این طرح فروش امکان تکمیل فرآیند ثبت نام متقاضیان طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، با اولویت تحویل پاییز ۱۴۰۲ به صورت فروش فوق العاده فراهم گردیده است. موعد تحویل این خودروها ۹۰ روز کاری اعلام شده است.


شرایط فروش بستیون T77 – آذر ۱۴۰۲

خودروسازی بهمن موتور در جدیدترین شرایط فروش اعلامی، خودروی وارداتی بستیون T77 را در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه می‌کند.

بنابر اعلام روابط عمومی گروه بهمن و بی ام کارز در این طرح فروش امکان تکمیل فرآیند ثبت نام متقاضیان طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، با توجه به اولویت بندی اعلام شده از سوی وزارت صمت به صورت فروش فوق العاده فراهم گردیده است.


شرایط فروش فوری و ثبت نام بهمن موتور: وانت کارا و پیکاپ کاپرا ۲ – آذر ۱۴۰۲

خودروسازی بهمن موتور در جدیدترین شرایط فروش اعلامی بدون محدودیت، وانت کارا و پیکاپ کاپرا ۲ را در سامانه فروش خود عرضه می‌کند.

بنابر اعلام روابط عمومی گروه بهمن در این طرح فروش امکان تکمیل فرآیند ثبت نام برای کلیه متقاضیان و بدون محدودیت فراهم گردیده است. موعد تحویل این خودروها بهمن ۱۴۰۲ اعلام شده است.


شرایط فروش دیگنیتی پرایم و پرستیژ – آذر ۱۴۰۲

خودروسازی بهمن موتور در جدیدترین شرایط فروش اعلامی، خودروهای دیگنیتی پرایم و پرستیژ را در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی عرضه می‌کند.

بنابر اعلام روابط عمومی گروه بهمن در این طرح فروش امکان تکمیل فرآیند ثبت نام متقاضیان طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، با اولویت تحویل پاییز ۱۴۰۲ به صورت فروش فوق العاده فراهم گردیده است. موعد تحویل این خودروها اسفند ۱۴۰۲ اعلام شده است.


شرایط فروش هونگچی H5 و بستیون T77 – آبان ۱۴۰۲

خودروسازی بهمن موتور در جدیدترین شرایط فروش اعلامی، خودروهای وارداتی هونگچی H5 و بستیون T77 را در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه می‌کند.

بنابر اعلام روابط عمومی گروه بهمن و بی ام کارز در این طرح فروش امکان تکمیل فرآیند ثبت نام متقاضیان طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، با توجه به اولویت بندی اعلام شده از سوی وزارت صمت به صورت فروش فوق العاده فراهم گردیده است.

متقاضیان میتوانند نسبت به واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۶ مهرماه ۱۴۰۲ به مدت یک هفته اقدام نمایند.

این طرح فروش فاقد سود مشارکت و انصراف بوده و در صورت تاخیر در تحویل، به صورت ماهانه ۳ درصد به ودیعه مشتری سود تعلق می گیرد. لازم به ذکر است زمان تحویل ۹۰ روزه اعلام شده و خودروها با مدل ۲۰۲۳ تحویل خواهند شد.


شرایط فروش فوری محصولات بهمن موتور (آبان ۱۴۰۲)

شرکت بهمن موتور ۳ محصول «وانت کارا تک کابین تیپ۴» و «وانت کارا دوکابین تیپ۴» و «وانت کاپرا۲ » را به صورت نقدی و تحویل فوری به فروش می‌رساند.

متقاضیان می‌تواند از ساعت ۱۰ تاریخ سوم آبان تا پایان روز نهم آبان ۱۴۰۲ با مراجعه به عاملیت‌های مجاز بهمن موتور نسبت انجام فرآیند خرید محصول اقدام کنند.

“این شرایط فروش بدون محدودیت است”


طرح فروش محصولات بهمن موتور (ویژه خودرو فرسوده) – شهریور ۱۴۰۲

متقاضیان طرح جایگزینی خودرو فرسوده با محصولات شرکت بهمن موتور میتوانند از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۶ شهریورماه ۱۴۰۲ لغایت ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۲ در سایت شرکت نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

طرح فروش محصولات بهمن موتور (ویژه خودرو فرسوده) - شهریور 1402

شرایط فروش فوری محصولات بهمن موتور ویژه خودرو فرسوده اعلام شد + (جدول قیمت) – مردادماه ۱۴۰۲

متقاضیان طرح جایگزینی خودرو فرسوده برای خرید محصولات بهمن موتور می‌توانند از روز یکشنبه ۸ مردادماه ۱۴۰۲ تا ۱۱ مردادماه ۱۴۰۲ با مراجعه به سایت شرکت برای ثبت‌نام اقدام کنند.

در این طرح فروش محصولات فیدلیتی پرایم تیپ ۱ (۵نفره)، فیدلیتی پرایم تیپ ۲ (۷نفره)، دیگنیتی پرایم، دیگنیتی پرستیژ، ریسپکت و وانت کارا دو کابین با قیمت مصوب عرضه می‌شوند. مدل خودروها ۱۴۰۲ است و تحویل محصولات هفته آخر شهریورماه ۱۴۰۲ خواهد بود.

سود انصراف (سالیانه) ۱۷.۵ درصد و جریمه تأخیر (ماهیانه) ۲.۵ درصد اعلام شده است.

جدول شرایط فروش فوری محصولات بهمن موتور ویژه خودرو فرسوده مردادماه ۱۴۰۲

نوع محصول رنگ قیمت مصرف کننده سود انصراف (سالیانه) جریمه تاخیر (ماهیانه) مدل زمان تحویل
فیدلیتی پرایم تیپ ۱ (۵نفره) سفید، مشکی ۱۱,۲۳۵,۰۰۰,۰۰۰ ۱۷.۵ درصد ۲.۵ درصد ۱۴۰۲ هفته آخر شهریورماه ۱۴۰۲
فیدلیتی پرایم تیپ ۲ (۷نفره) سفید، مشکی ۱۱,۴۸۸,۰۰۰,۰۰ ۱۷.۵ درصد ۲.۵ درصد ۱۴۰۲ هفته آخر شهریورماه ۱۴۰۲
دیگنیتی پرایم سفید، مشکی ۱۲,۴۹۶,۰۰۰,۰۰۰ ۱۷.۵ درصد ۲.۵ درصد ۱۴۰۲ هفته آخر شهریورماه ۱۴۰۲
دیگنیتی پرستیژ سفید، مشکی ۱۴,۴۲۴,۰۰۰,۰۰۰ ۱۷.۵ درصد ۲.۵ درصد ۱۴۰۲ هفته آخر شهریورماه ۱۴۰۲
ریسپکت سفید، مشکی ۹,۷۳۷,۶۰۰,۰۰۰ ۱۷.۵ درصد ۲.۵ درصد ۱۴۰۲ هفته آخر شهریورماه ۱۴۰۲
وانت کارا دو کابین سفید ۴,۶۹۰,۱۵۰,۰۰۰ ۱۷.۵ درصد ۲.۵ درصد ۱۴۰۲ هفته آخر شهریورماه ۱۴۰۲

قیمت جدید محصولات بهمن موتور اعلام شد – تیر ۱۴۰۲

قیمت جدید محصولات بهمن موتور ویژه تیر ۱۴۰۲ توسط شورای رقابت اعلام شد.

جزئیات قیمت:

نام محصول قیمت جدید (تومان)
دیگنیتی پرایم ۱/۱۰۳/۰۰۰/۰۰۰
دیگنیتی پرستیژ ۱/۲۹۰/۰۰۰/۰۰۰
فیدلیتی ۵ نفره ۹۹۱/۰۰۰/۰۰۰
فیدلیتی ۷ نفره ۱/۰۱۳/۰۰۰/۰۰۰
رسپکت ۸۵۹/۰۰۰/۰۰۰

قیمت درج‌شده بدون محاسبه مالیات و … است.

فروش نقدی محصولات بهمن موتور با قیمت جدید – خرداد ۱۴۰۲

بد نیست بدانید که بهمن موتور یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال خصوصی در حوزه خودروسازی است که همراه با شرکت‌های خودروسازی داخلی در تلاش است با عرضه طرح‌های فروش متنوع شرایط ملتهب بازار را کمی تعدیل کند.

شرایط فروش محصولات بهمن موتور با موعد تحویل فوری و قیمت قطعی به‌صورت آنلاین از طریق شبکه نمایندگی‌های فروش در سراسر کشور از صبح امروز سه‌شنبه ۲ خرداد لغایت ۴ خردادماه ۱۴۰۲ آغاز شده است.

جزئیات شرایط فروش:

نام محصول قیمت (تومان) موعد تحویل رنگ
کارا تک کابین ۴۴۸.۰۰۰.۰۰۰ هفته دوم تیر ۱۴۰۲ سفید
کارا دوکابین ۴۶۹.۰۰۰.۰۰۰
کاپرا ۹۴۹.۰۰۰.۰۰۰

قیمت جدید محصولات بهمن موتور منتشر شد – اردیبهشت ۱۴۰۲

بهمن موتور لیست جدید قیمت محصولات خود را منتشر کرد. در این لیست محصولاتی از جمله فیدلیتی و دیگنیتی دو محصول محبوب این شرکت با افزایش همراه بوده است.

مبالغ این لیست بدون در نظر گرفتن هزینه‌هایی مانند مالیات، شماره‌گذاری، بیمه و دیگر هزینه‌های اضافی محاسبه شده‌اند و در صورت احتساب این هزینه‌ها، نرخ اضافه‌شده به مبالغ فوق بین ۱۲ تا ۱۵ درصد خواهد بود.

لیست قیمت جدید محصولات بهمن موتور اردیبهشت ۱۴۰۲

نام محصول قیمت پایه (تومان)
کارا تک کابین ۴۰۷.۲۱۴.۰۰۰
کارا دوکابین ۴۲۴.۵۵۲.۰۰۰
کاپرا ۸۵۳.۱۵۰.۰۰۰
اینرودز ۶۷۹.۵۱۳.۰۰۰
فیدلیتی (۵ نفره) ۹۹۱.۰۸۲.۰۰۰
فیدلیتی (۷ نفره) ۱.۰۱۳.۶۶۵.۰۰۰
دیگنیتی پرایم ۱.۱۳۳.۰۰۰.۰۰۰
دیگنیتی پرستیژ ۱.۳۷۳.۴۳۲.۰۰۰
رسپکت ۹۲۲.۲۴۰.۰۰۰

طرح فروش فوری محصولات بهمن موتور (ویژه مادران) – بهمن ۱۴۰۱

در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از سوی مجلس شورای اسلامی، امکان ثبت نام برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور (۱۴۰۰/۰۸/۲۴) متولد شده اند، برای محصولات شرکت بهمن موتور از طریق سایت فروش اینترنتی فراهم شده است.

همچنین به اطلاع میرساند اطلاعات منتخبین طرح مذکور به سازمان ثبت احوال ارسال میگردد، تا پس از شناسایی مادران حائز شرایط، امکان واریز وجه برای ایشان میسر گردد.

این طرح از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ فعال خواهد شد.

نام محصول قیمت (تومان) موعد تحویل
فیدلیتی تیپ ۱ ۸۴۴.۰۰۰.۰۰۰ اسفند ۱۴۰۱
فیدلیتی تیپ ۲ ۸۵۹.۰۰۰.۰۰۰
دیگنیتی ۹۳۵.۰۰۰.۰۰۰
اینرودز ۵۵۹.۰۰۰.۰۰۰
کارا تک کابین ۳۲۵.۰۰۰.۰۰۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
کارا دوکابین ۳۳۷.۵۰۰.۰۰۰
رسپکت ۷۳۷.۰۰۰.۰۰۰

طرح فروش اقساطی محصولات بهمن موتور – آذر ۱۴۰۱

شرایط فروش نقدی اعتباری محصولات شرکت بهمن موتور ویژه آذرماه ۱۴۰۱ از روز شنبه هفته آینده آغاز خواهد شد.

این بخشنامه از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۹ آذر ماه سال جاری فعال خواهد بود.

ثبت نام بهمن موتور

طرح جدید فروش نقدی وانت کارا – ۲۱ آبان

طرح جدید فروش نقدی وانت کارا تک کابین و دوکابین ویژه آبان ماه ۱۴۰۱ از صبح امروز آغاز خواهد شد.

این بخشنامه از تاریخ شنبه مورخ ۲۱ آبان ماه سال جاری ساعت ۱۰ صبح فعال خواهد شد.

ثبت نام بهمن موتور

عرضه وانت کارا در بورس کالا – ۱۸ آبان

براساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالای ایران، سه‌شنبه هفته آینده (۲۴ آبان) ۶۵ دستگاه کارا دو کابین و ۵۰ دستگاه کارا تک‌کابین در تالار خودرو بورس کالا عرضه می‌شود. تاریخ تحویل خودروهای وانت کارا که سه‌شنبه هفته آینده ۲۴ آبان عرضه می‌شود، دو ماهه و روز ۲۴ دی خواهد بود.

قیمت پایه کارا دو کابین ۳۰۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و کارا تک کابین ۲۹۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

درخصوص کارا دو کابین علاوه بر قیمت پایه، هزینه‌های دیگری همچون، ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه‌ها در مجموع ۸۷ میلیون و ۶۰۰ هزار و ۲۸۱ ریال افزوده می‌شود.

همچنین درباره کارا تک کابین علاوه بر قیمت پایه، هزینه‌های دیگری همچون، ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه‌ها جمعا ۷۴ میلیون و ۲۰۰ هزار و ۲۸۱ ریال اضافه می‌شود.

در سایر مشخصات کالای قابل عرضه نیز آمده است: محدودیتی برای تعداد تقاضای اشخاص حقیقی و حقوقی در ثبت سفارش وجود ندارد. صدور سند و شماره‌گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود و رنگ خودروها سفید است.

طرح فروش نقدی محصولات بهمن موتور – آبان ۱۴۰۱

طرح فروش نقدی محصولات بهمن موتور از هفته آینده آغاز خواهد شد و متقاضیان می‌توانند از شنبه آینده نسبت به ثبت نام در این طرح فروش اقدام کنند.

این طرح از تاریخ شنبه هفته آینده مورخ ۳۰ مهرماه سال ۱۴۰۱ ساعت ۱۰ صبح تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

طرح فروش نقدی وانت کارا – آبان ۱۴۰۱

نام محصول قیمت رنگ زمان تحویل
کارا تک کابین ۳۲۵.۰۰۰.۰۰۰ سفید هفته سوم آذر
کارا دو کابین ۳۳۷.۵۰۰.۰۰۰
ون باری اینرودز ۵۵۹.۰۰۰.۰۰۰

فروش سریع خودروی شما راحت و بی‌دردسر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.