بازار راکد خودروهای خارجی؛ خودروهایی که بی‌مشتری ماندند

0 1,494

بازار راکد خودروهای خارجی در هفته چهارم بهمن ماه سال ۹۹ به افزایش بهای ارز توجهی نداشته و همچنان تقاضایی در آن یافت نمی‌شود.

فروش سریع خودروی شما راحت و بی‌دردسر

هرچند در طی ۳ ماه گذشته بهای خودروهای خارجی ۳۰ درصد افزایش یافته است اما بازار راکد خودروهای خارجی دیگر جذابیتی برای خریداران ندارد و خریدار واقعی در این بازار یافت نمی‌شود.

کارشناسان معتقد هستند که بازار خودروهای داخلی رونق بیشتری نسبت به نمونه‌های خارجی دارد و به همین دلیل نیز دلالان و سوداگران به خرید و فروش خودروهای ایرانی تمایل بیشتری از خود نشان می‌دهند. گفتنی است هرچند هر دو بازار دچار نوسانات فصلی شده و از بهای دلار و اتفاقات سیاسی تاثیر می‌پذیرند اما در شرایط فعلی برای خودروهای ایرانی مشتریان بیشتری به نسبت خودروهای خارجی یافت می‌شود.

حتما بخوانید: جلوگیری از سرقت خودرو؛ چه خودروهایی بیشتر دزدیده می‌شوند؟

بازار راکد شب عید

در بازار راکد این روزهای صنعت خودروسازی به خصوص بازار خارجی چندان رونقی مشاهده نمی‌شود و همین موضوع نیز سبب شده که بساط دلالی و سوداگری فعلا برچیده شود.

در حالی که بهای دلار در آخرین روزهای بهمن ماه سال ۹۹ افزایشی است نبود مشتری واقعی و رکود سبب شده قیمت خودروهای خارجی نوسان چندانی را تجربه نکند و بازار این خودروها روزهای آرامی را سپری کند. اتفاقی که احتمالا تا پایان این هفته نیز ادامه خواهد یافت.

این موضوع در حالی اتفاق می‌افتد که براساس روال هرساله عموما با نزدیک شدن به شب عید تقاضا برای خودرو چه در مدل‌های داخلی و چه در مدل‌های خارجی افزایش قابل‌توجهی یافته و قیمت‌ها نیز شیب صعودی به خود می‌گیرند.

در این شرایط باید منتظر ماند و دید که در یک ماه پایانی سال چه اتفاقی رخ خواهد داد و آیا قیمت‌ها شیب صعودی به خود گرفته و بازار از رکود کم‌سابقه فعلی خود خارج خواهد شد یا خیر

خرید و قیمت خودروی دست دوم و کارشناسی شده

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.