عرضه مجدد وانت کارا در بورس کالا

0 7,130

براساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالای ایران، سه‌شنبه هفته آینده (۲۴ آبان) ۶۵ دستگاه کارا دو کابین و ۵۰ دستگاه کارا تک‌کابین در تالار خودرو بورس کالا عرضه می‌شود. خودروهای مذکور ظرف مدت ۲ ماه کاری یعنی در تاریخ ۲۴ دی به دست خریداران خواهند رسید.

گفتی است در این نوبت از عرضه کارا در بورس کالا قیمت پایه کارا دو کابین ۳۰۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و کارا تک کابین ۲۹۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

درخصوص کارا دو کابین علاوه بر قیمت پایه، هزینه‌های دیگری همچون، ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه‌ها در مجموع ۸۷ میلیون و ۶۰۰ هزار و ۲۸۱ ریال افزوده می‌شود.

حتما بخوانید:

درباره معایب وانت کارا ۲۰۰۰ و هزینه‌های مصرفی آن چه می‌دانید؟

همچنین درباره کارا تک کابین علاوه بر قیمت پایه، هزینه‌های دیگری همچون، ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه‌ها جمعا ۷۴ میلیون و ۲۰۰ هزار و ۲۸۱ ریال اضافه می‌شود.

شرایط خرید وانت کارا در بورس کالا

همچنین خریداران جهت تحویل خودرو باید پس از انجام خرید از طریق سایت سامانه فروش محصول‌های گروه بهمن عاملیت مورد نظر جهت تحویل خودروی خریداری شده را انتخاب کنند. ضمنا خریداران ملزم به واریز وجه هزینه‌ها همزمان با تسویه اصل مبلغ به شماره حساب اعلامی به نام بهمن موتور هستند.

لازم به ذکر است که محدودیتی برای تعداد تقاضای اشخاص حقیقی و حقوقی در ثبت سفارش وجود ندارد. صدور سند و شماره‌گذاری خودرو نیز فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود و رنگ خودروها سفید است.

سازمان بورس اعلام کرده است همه هزینه‌ها صرفا باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخص خریدار به حساب شرکت واریز شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.