تحویل زودهنگام تارا اتوماتیک؛ مهرماه منتظر این خودرو باشید

0 3,953

با توجه به گفته‌های مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، تولید تارا به همراه گیربکس اتوماتیک و طیف گسترده‌ای از آپشن‌ها و امکانات از تیرماه امسال آغاز شده و احتمالا در مهر ماه اولین سری از این محصول بدست حواله‌داران آن خواهد رسید.

تارا اتوماتیک در یک قدمی بازار – شهریور ۱۴۰۰

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو از تحویل تعهدات خودرو تارا اتوماتیک در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

با توجه به گفته‌های وی به محض آنکه شورای رقابت قیمت نهایی تارا اتوماتیک را مشخص کند دعوتنامه‌های این خودرو برای مشتریان آن ارسال خواهد شد.

شورای رقابت پیش از این قیمت تارا در نسخه دنده دستی را مشخص کرد و حالا این خودرو در حال تحویل به حواله‌داران آن است. قیمت تارا در نسخه دنده دستی در بازار آزاد نیز مشخص شده است.

تحویل زودهنگام تارا اتوماتیک؛ شهریور ماه منتظر این خودرو باشید – شهریور ۱۴۰۰

با توجه به گفته‌های مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، تارا اتوماتیک که تولید آن از تیرماه آغاز شده است؛ در شهریور ماه به خریداران این محصول تحویل داده خواهد شد.

ایران‌خودرو پیش از این اعلام کرده بود که زمان تحویل تارا اتوماتیک مهر ماه است. حالا به نظر می‌رسد که این گروه خودروسازی از برنامه‌های خود پیشی گرفته و یک ماه زودتر این خودرو را به خریداران آن خواهد رساند.

promotion banner

آغاز بکار خط تولید تارا اتومات از تیرماه – اردیبهشت ۱۴۰۰

تولید نسخه دستی تارا از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده و ایران خودرو قصد دارد که این محصول خود را در نسخه‌های اتوماتیک و دستی به زودی به بازار کشورهای مختلف نیز راهی کند.

طبق اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت ایران خودرو از مهر ماه نسخه اتوماتیک تارا تحویل خریداران آن خواهد شد.

دو نسخه اتومات و دستی تارا اختلاف قیمت قابل‌توجهی با یکدیگر داشته و این در حالتی است که تنها تفاوت این دو نسخه تنها در گیربکس‌های بکار رفته در آن‌هاست. گیربکس اتومات تارا پیش از این در دنا پلاس توربو اتومات امتحان خود را پس داده است.

مدیرعامل ایران خودرو مدعی است که تا پایان سال جاری بیش از ۵۰ هزار نسخه از تارا را به مشتریان خود تحویل خواهد داد.

خودکفایی روز‌افزون ایران خودرو در دوران تحریم‌ها

گفتنی است که ایران خودرو تولید گیربکس‌های نیمه اتوماتیک خود را نیز از شهریور ماه امسال آغاز کرده و همچنین داخلی‌سازی گیربکس‌های اتوماتیک نیز تا آذر ماه به پایان خواهد رسید. به این ترتیب از سال آینده ایران خودرو در تولید گیربکس‌های اتوماتیک خودکفا خواهد شد.

از دیگر محصولات ایران خودرو که گفته می‌شود در نیمه نخست سال آینده راهی بازار خواهد شد می‌توان به رانا پلاس اشاره کرد. این کراس‌اوور به سقف شیشه‌ای و گیربکس شش سرعته مجهز بوده و در شرایط تحریمی و به کمک مهندسین و کارگران ایرانی طراحی و تولید شده است.

ایران خودرو در سال گذشته توانست تولید محصولات خود را بیش از ۳۵ درصد افزایش دهد. همچنین تولید خودروهای سنگین و نیمه سنگین این گروه خودروسازی نیز نزدیک به ۷۰ درصد افزایش یافته است. رشد تولید محصولات ایران خودرو در حالی رخ می‌دهد که کشور در شرایط تحریمی به سر برده و صنعت خودروسازی ایران با تحریم‌های سنگینی مواجه است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.