خرید خودروهای میلیاردی با وام کارنامه / وام ۸۰۰ میلیونی کارنامه برای خرید خودروهای وارداتی و مونتاژی

0 69

در سال‌های اخیر خرید اقساطی به یکی از پرطرفدارترین روش‌های تأمین مایحتاج زندگی ما تبدیل شده است که البته بازار خودرو هم از این قاعده مستثنی نیست. خرید اقساطی خودرو به شما کمک می‌کند که هرچه سریع‌تر بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید. ما در کارنامه این امکان را برای خودروهای چند صد میلیونی تا خودروهای میلیاردی فراهم کرده‌ایم تا بدون اینکه نگران بودجه خود باشید، بتوانید خودروی دلخواهتان را خریداری کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با روند اخذ وام از کارنامه برای خودروهای میلیاردی آشنا کنیم. پس اگر قصد خرید خودرو دارید، کمی صبر کنید و تا انتها همراه ما باشید.

معرفی وام خرید خودروهای میلیاردی با وام کارنامه

اولین کاری که باید برای خرید خودرو انجام دهید، تحقیق‌ و بررسی درباره خودروهای مختلف است. دلیل این کار این است که باید خودروی خریداری شده ارزش هزینه‌ای که پرداخته‌اید را داشته باشد. با این حال ممکن است خودرویی که مطابق معیارهای شماست با بودجه‌ای که در اختیار دارید، تناسب نداشته باشد. در این شرایط، احتمالاً مجبور می‌شوید یا معیارهایتان را تغییر دهید و به دنبال خودروی مدل پایین‌تری باشید یا از خرید صرف‌نظر کنید.

اما نگران نباشید! شما می‌توانید برای خرید خودروهای میلیاردی تا سقف ۸۰۰ میلیون تومان از کارنامه وام دریافت کنید. برای دریافت وام می‌توانید خودروی مورد نظرتان را از میان خودروهای موجود در وب‌سایت کارنامه انتخاب کنید و یا اول خودروی موردنظرتان را به کارنامه معرفی کنید و سپس وام خرید خودرو دریافت کنید.

مهم‌ترین مزیت وام خرید خودرو کارنامه این است که هیچ نیازی به ضامن نخواهید داشت. تنها کافی است چک صیادی داشته باشید. مدت بازپرداخت این وام هم به دو صورت ۱۸ ماهه و ۲۴ ماهه است.

تنها نکته‌ای که لازم است به آن توجه کنید، این است که اگر یک خودروی خارجی می‌خواهید بخرید، مدل آن باید ۲۰۱۸ به بعد باشد.

برای اینکه بیشتر با شرایط، مدارک، مزایا و مراحل اخذ وام از کارنامه آشنا شوید، در ادامه به طور مجزا به توضیح هر کدام خواهیم پرداخت.

دریافت وام کارنامه

مزایای اخذ وام خرید خودروهای میلیاردی با وام کارنامه

  • شرایط آسان: دریافت وام از کارنامه بسیار راحت است و نیازی به ضامن نخواهید داشت.
  • فرآیند ساده: شما می‌توانید به ‌صورت آنلاین و بسیار راحت برای وام خرید خودرو درخواست دهید.
  • خرید خودروی دلخواه: هیچ محدودیتی در انتخاب خودرو وجود ندارد. می‌توانید از وام کارنامه برای خرید خودروهای داخلی یا خارجی، صفر یا کارکرده و حتی خودروهای خارج از وب‌سایت کارنامه استفاده کنید.
  • ضمانت خودروها: اگر خودروی خود را از وب‌سایت کارنامه انتخاب کنید، از ضمانت‌های پس از فروش کارنامه هم بهره‌مند خواهید شد.

مراحل اخذ وام خرید خودروهای میلیاردی با وام کارنامه

  1. ثبت درخواست
  2. اعتبارسنجی و ارسال مدارک
  3. انتخاب خودرو
  4. بازدید خودرو
  5. تنظیم مبایعه نامه
  6. امضای قرارداد و تحویل چک اقساط
  7. پرداخت هزینه عملیات معامله
  8. پرداخت نهایی در دفترخانه
  9. تحویل خودرو
  10. تعویض پلاک

شرایط و مدارک اخذ وام خرید خودروهای میلیاردی با وام کارنامه

  • کپی شناسنامه
  • کپی کارت ملی
  • مدارک محل سکونت
  • گردش حساب ۳ ماه اخیر
  • گواهی ثنا
  • کوتاهی کدپستی
  • گواهی اشتغال به کار یا کپی جواز کسب
  • آخرین فیش حقوقی برای کارمندان و کپی سند مالکیت یا اجاره‌نامه محل کسب
  • داشتن دسته چک صیادی

دریافت وام کارنامه

promotion banner

با وام ۸۰۰ میلیونی کارنامه چه خودروهایی می‌توانید بخرید؟

با وام ۸۰۰ میلیون تومانی کارنامه، شما گزینه‌های متنوعی برای خرید خودرو خواهید داشت. با این وام می‌توانید خودروهایی از برندهای داخلی و خارجی اعم از خودروهای سدان، شاسی‌بلند، یا حتی خودروهای نسبتاً لوکس‌تر انتخاب کنید. در ادامه برخی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین خودروهای موجود در بازار را در رنج قیمت ۱ تا ۱.۵ میلیارد تومان به بالا معرفی خواهیم کرد.

دنا پلاس اتوماتیک

دنا پلاس اتوماتیک یک سدان جذاب به‌ خصوص برای جوانان است. از ویژگی‌های مهم این خودرو می‌توان به موتور ۱.۷ لیتری توربو با قدرت ۱۵۰ اسب بخار و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک، همراه با امکانات رفاهی و ایمنی متعدد همچون سانروف، کروز کنترل و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک اشاره کرد.

دنا پلاس اتوماتیک

تارا اتوماتیک

تارا اتوماتیک یک سدان با ظاهر مدرن است که از ویژگی‌های مهم آن می‌توان موتور ۱.۶ لیتری با قدرت ۱۱۳ اسب بخار و مصرف سوخت ۷.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و سیستم‌های ایمنی پیشرفته همچون کنترل پایداری الکترونیکی و کنترل کشش را نام برد.

تارا اتوماتیک

ام وی ام آریزو ۵ اسپرت

ام وی ام آریزو ۵ اسپرت، نسخه فیس‌لیفت و بهبود یافته آریزو ۵ توربو است که توسط مدیران خودرو عرضه شده است. این خودرو به واسطه موتور ۱۴۹۸ سی‌سی توربوشارژ، توان ۱۴۷ اسب بخار و جعبه دنده ۹ سرعته CVT، مصرف سوخت ۶.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و حداکثر سرعت ۱۸۵ کیلومتر در ساعت؛ عملکرد قدرتمندی دارد. امکاناتی مانند گرم‌کن صندلی و پنل جدید تهویه مطبوع، این خودرو را به گزینه‌ای جذاب برای خانواده‌ها تبدیل کرده است.

ام وی ام آریزو 5 اسپرت

پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک

پژو ۲۰۷ پانوراما، یکی از جدیدترین مدل‌های پژو ۲۰۷ است که توسط ایران خودرو عرضه شده و جذابیت خود را مدیون سقف شیشه‌ای خود است. توان این خودرو به واسطه موتور TU5P و حجم ۱۵۸۷ سی‌سی به ۱۰۵ اسب بخار می‌رسد. پژو ۲۰۷ یک جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک دارد. ازجمله امکانات پژو ۲۰۷ پانوراما می‌توان به سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، نمایشگر لمسی، دوربین عقب و سنسور پارک اشاره کرد.

پژو 207 پانوراما

چری آریزو ۵

چری آریزو ۵ یک خودروی سدان کوچک چین است که توسط مدیران خودرو در ایران عرضه می‌شود. به نظر می‌رسد که این خودرو با موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ، توان ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر و جعبه دنده CVT با ۹ دنده دستی؛ عملکرد مناسبی دارد. ازجمله امکانات این خودرو می‌توان به سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، نمایشگر لمسی، دوربین عقب و سنسور پارک اشاره کرد.

چری آریزو 5

زوتی DL5

زوتی DL5 یک کراس‌اوور کوچک چینی است که توسط پارس خودرو و به بازار ایران وارد شده است. این خودرو دارای موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ با توان ۱۴۴ اسب بخار و گشتاور ۲۱۵ نیوتن‌متر است. جعبه دنده این خودرو از نوع CVT و مصرف سوخت آن حدود ۷.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. حداکثر سرعت زوتی DL5 نیز به ۱۸۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

زوتی DL5

ام وی ام X22 پرو

ام وی ام X22 پرو یک کراس‌اوور کوچک است که مدیران خودرو آن را وارد بازار ایران کرد. این خودرو دارای موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ با توان ۱۰۲ اسب بخار و جعبه دنده ۹ سرعته CVT است. مصرف سوخت آن هم حدود ۶.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حداکثر سرعت آن به ۱۶۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. از امکانات این خودرو می‌توان به مانیتور ۹ اینچی، سیستم کنترل پایداری ESP، سیستم اتوهلد، فرمان برقی (EPS)، سیستم کنترل فشار باد لاستیک‌ها (TPMS) و سانروف اشاره کرد.

ام وی ام X22 پرو

جک S3

جک S3 یک کراس‌اوور کوچک و جمع‌وجور است که توسط کرمان موتور به بازار ایران وارد شد. این خودرو یک موتور ۱.۶ لیتری با توان ۱۰۷ اسب بخار و گشتاور ۱۵۵ نیوتن‌متر دارد. جعبه دنده آن از نوع CVT بوده و مصرف سوخت آن حدود ۷.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. حداکثر سرعت جک S3 به ۱۸۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. ازجمله امکانات این خودرو می‌توان به سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، کروز کنترل، سنسورهای پارک جلو و عقب و نمایشگر لمسی ۷ اینچی اشاره کرد.

دریافت وام کارنامه

جک S3

چانگان CS35 پلاس

چانگان CS35 پلاس یک کراس‌اوور کوچک است که توسط سایپا پا به بازار ایران گذاشت. این خودرو یک موتور ۱.۴ لیتری توربوشارژ با توان ۱۶۰ اسب بخار و گشتاور ۲۶۰ نیوتن‌متر دارد. جعبه دنده آن از نوع ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه است. مصرف سوخت آن حدود ۷.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و حداکثر سرعت این خودرو ۲۰۰ کیلومتر در ساعت است. از امکانات این خودرو می‌توان به سیستم کنترل پایداری (ESC)، کروز کنترل هوشمند (ACC)، سنسورهای جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه و نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی اشاره کرد.

چانگان CS35 پلاس

تیگارد X35

تیگارد X35 یک کراس‌اوور است که توسط شرکت سانیار موتور پارسیان به بازار ایران عرضه شد. این خودرو دارای یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ با توان ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتن‌متر است. جعبه دنده آن از نوع CVT بوده و مصرف سوخت آن حدود ۷.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. حداکثر سرعت تیگارد X35 به ۱۸۵ کیلومتر در ساعت می‌رسد. ازجمله امکانات این خودرو می‌توان به سیستم کنترل پایداری (ESC)، کروز کنترل هوشمند (ACC)، سنسورهای جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه و نمایشگر لمسی ۸ اینچی اشاره کرد.

تیگارد X35

ام وی ام X33

ام وی ام X33 کراس یک کراس‌اوور کوچک است که مدیران خودرو آن را وارد بازار ایران کرد. این خودرو یک موتور ۱.۰ لیتری توربوشارژ با توان ۱۱۲ اسب بخار و گشتاور ۱۵۰ نیوتن‌متر دارد. جعبه دنده آن از نوع CVT با ۹ دنده و مصرف سوخت آن حدود ۶.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. حداکثر سرعت این خودرو به ۱۷۲ کیلومتر در ساعت می‌رسد. از امکانات این خودرو می‌توان به سیستم کنترل پایداری (ESC)، کروز کنترل هوشمند (ACC)، سنسورهای جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه و نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی اشاره کرد.

ام وی ام X33 

جک S5

جک S5 یک کراس‌اوور سایز متوسط است که توسط کرمان موتور به بازار ایران عرضه شد. این خودرو مجهز به یک موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ با توان ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۲۶۵ نیوتن‌متر و یک جعبه دنده از نوع ۶ سرعته دستی یا اتوماتیک دو کلاچه است. مصرف سوخت آن به حدود ۷.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و حداکثر سرعت این خودرو به ۱۸۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. از امکانات این خودرو می‌توان به سیستم کنترل پایداری (ESC)، کروز کنترل، سنسورهای پارک جلو و عقب و نمایشگر لمسی اشاره کرد.

جک S5

ام وی ام X55 پرو

ام وی ام X55 پرو یک کراس‌اوور کامپکت است که توسط مدیران خودرو وارد ایران شد. این خودرو یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ با توان ۱۵۶ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر دارد. جعبه دنده آن از نوع CVT با ۹ دنده و مصرف سوخت آن حدود ۷.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. حداکثر سرعت این خودرو به ۱۸۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. از امکانات این خودرو می‌توان به سیستم کنترل پایداری (ESC)، کروز کنترل هوشمند (ACC)، سنسورهای جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه و نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی اشاره کرد.

ام وی ام X55 پرو

چری تیگو ۷

چری تیگو ۷ یک کراس‌اوور مدرن و جذاب است که توسط مدیران خودرو در بازار خودروی ایران وارد شد. این خودرو مجهز به یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ با توان ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتن‌متر است. جعبه دنده آن ۶ سرعته دو کلاچه بوده و مصرف سوخت آن حدود ۶.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. حداکثر سرعت این خودرو هم به ۱۸۵ کیلومتر در ساعت می‌رسد. از امکانات این خودرو می‌توان به سیستم کنترل پایداری (ESC)، کروز کنترل، سنسورهای پارک جلو و عقب و نمایشگر لمسی اشاره کرد.

چری تیگو 7

فونیکس آریزو ۶ پرو

فونیکس آریزو ۶ پرو یک سدان جذاب است که توسط مدیران خودرو به بازار ایران عرضه شد. این خودرو یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ با توان ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتن‌متر دارد. جعبه دنده آن از نوع CVT با ۹ دنده بوده و مصرف سوخت آن حدود ۶.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. حداکثر سرعت این خودرو نیز به ۲۱۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. از امکانات این خودرو می‌توان به سیستم کنترل پایداری (ESC)، کروز کنترل هوشمند (ACC)، سنسورهای جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه و نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی اشاره کرد.

فونیکس آریزو 6 پرو

کلام آخر

وام ۸۰۰ میلیونی کارنامه این امکان را فراهم کرده‌ تا با اطمینان خاطر بیشتری برای خرید خودروهای میلیاردی تصمیم بگیرید. کافی است برای دریافت وام یا حتی مشاوره خرید با کارنامه در ارتباط باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.