کارشناسی خودرو کارنامه در تبریز

0 6,870

کارنامه همکار تجاری دیوار، از این به بعد سرویس کارشناسی خودروی خود را در شهر بزرگ و تاریخی تبریز ارائه می‌دهد. تبریزی‌های عزیز دیگر به راحتی می‌توانند برای خرید خودروی دلخواهشان، از خدمات این سرویس استفاده کنند و بدون نگرانی پای میز معامله بنشینند.

اگر در شهر زیبای تبریز ساکن هستید، برای استفاده از این سرویس، کافی است درخواست خود را در سایت کارنامه ثبت کنید یا با شماره تلفن ۰۲۱۷۹۲۳۷ تماس بگیرید. در کمتر از سی دقیقه کارشناس کارنامه در محل شما حاضر خواهد بود.

کارشناسی خودرو کارنامه در تبریز،‌ پس از شهرهای تهران، کرج و اصفهان به عنوان چهارمین شهر کار خود را در حالی آغاز می‌کند که بازار خرید و فروش خودروهای دست‌دوم در تبریز، به عنوان یکی از قطب‌های خرید و فروش خودرو در غرب کشور، به یک سرویس کارشناسی معتبر و حرفه‌ای‌ نیاز مبرمی داشت.

سرویس کارشناسی خودرو کارنامه که در حال حاضر کامل‌ترین سرویس در بازار خریدوفروش خودرو است، بیش از ۴۰۰ نقطه از خودرویی که قصد خریدش را دارید بررسی می‌کند و و در نهایت به شما می‌گوید که آیا خودروی موردنظر ارزش خرید دارد یا خیر. چنانچه خودرو از دید کارشناسان خبره و دوره‌دیده کارنامه گزینه مناسبی برای خرید بود، گزارشی کامل و جامع از وضعیت فنی و بدنه آن به شما ارائه می‌دهند. آنها در کنار این گزارش، مدارک حقوقی خودرو را نیز بررسی و در نهایت یک بازه قیمتی مناسب اعلام می‌کنند. حالا شما دیگر با خیال راحت می‌توانید تصمیم به معامله بگیرید.

حتما بخوانید: نحوه تشخیص ماشین چپی چگونه است؟

کارنامه چه خدماتی به خریدار خودرو ارائه می‌دهد؟

کارنامه که یک سرویس کارشناسی خودرو است، به خریداران کمک می‌کند تا خودرویی که پر از مشکلات پنهان است را خریداری نکنند. کارشناسان کارنامه که همگی زیر نظر برجسته‌ترین اساتید دوره‌های کارشناسی خودرو را گذرانده‌اند، به همراه پیشرفته‌ترین ابزارها در محل خریدار حاضر می‌شوند و خودرویی که وی قصد خریدش را دارد، از هر لحاظ بررسی می‌کنند. آنها بدنه، لاستیک‌ها، فضای داخلی و تجهیزات، موتور و انتقال قدرت، تعلیق، فرمان، ترمز، آپشن‌ها و اسناد و مدارک خودروی مورد معامله را با دقت موشکافی می‌کنند و گزارشی جامع به مشتری آن ارائه می‌دهند. در نهایت نیز قیمتی برای خودرو تعیین می‌کنند تا خریدار بتواند خرید منصفانه و دلچسبی داشته باشد.

گزارش کارنامه دقیق، جامع و مصور است. یعنی علاوه بر ذکر موارد فنی، تصاویر دقیقی از خودرو نیز در آن درج شده تا مشتری بتواند تمام زوایای خودرو به ویژه مشکلات بدنه آن مثل خراشیدگی‌ها و رنگ‌شدگی‌ها را ببیند. در نتیجه با دیدن این گزارش دیگر نیازی به بازدید حضوری از خودرو هم نیست، چون همه اطلاعات در اختیار خریدار قرار خواهد گرفت.

کارنامه تا حدی به گزارشی که از وضعیت سلامت خودرو می‌دهد، مطمئن است، که حاضر است در صورت بروز هرگونه اشتباه تا سقف صد میلیون ریال به خریدار خسارت بپردازد.

promotion banner

کارشناسی خودرو در تبریز

چرا برای خرید خودرو نیاز به کارشناسی آن داریم؟

نداشتن آگاهی و دانش کافی در معامله خودرو، گاهی می‌تواند شیرینی یک خرید را به تجربه‌ای تلخ بدل کند. بسیاری از کلاهبرداران از همین ناآگاهی برای به دام انداختن طعمه‌های خود استفاده می‌کنند. آنها با ترفندهایی که حتی به ذهن‌تان هم خطور نمی‌کند، خودرویی تصادفی یا پر از مشکلات فنی را به جای خودروی سالم می‌فروشند، خریدار هم وقتی متوجه این موضوع می‌شود که دیگر کار از کار گذشته است.

بنا به دلیلی که گفته شد، نباید اقدام به خرید خودرویی که وضعیت سلامت فنی آن کارشناسی نشده، کرد. اما کدام کارشناسی می‌تواند به نیاز مشتری پاسخ دقیق‌تر و معتبرتری دهد؟ کارشناسان سنتی بازار خودرو معمولا برای کار کارشناسی آموزش ندیده‌اند. آنها افرادی هستند که بیشتر تعمیرکار خودرو محسوب می‌شوند در حالی که این دو کار یعنی، تعمیر و کارشناسی خودرو از زمین تا آسمان با یکدیگر تفاوت دارند. تعمیرکاران سنتی تنها به کارشناسی مواردی مثل بدنه ماشین می‌پردازند و تخصصی در بررسی موارد حقوقی ندارند. در حالی که برای کارشناسی یک خودرو صدها آیتم باید بررسی شود. برای همین یک سرویس کارشناسی خودرو کامل و جامع، با کارشناسانی متخصص و آموزش‌دیده که هیچ نفعی از معامله نمی‌برند، می‌تواند بهترین انتخاب یک خریدار حرفه‌ای باشد.

چطور از سرویس کارشناسی کارنامه استفاده کنیم؟

اگر شما هم تصمیم به خرید ماشین گرفته‌اید، می‌توانید از طریق وب‌سایت کارنامه به آدرس karnameh.com یا تماس با تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۳۴۳ درخواست کارشناسی خود را ثبت کنید تا کارشناسان کارنامه در کمتر از نیم ساعت در محل شما برای بازدید خودرو حاضر شوند.

بعد از تعیین وقت از جانب شما، کارشناسان کارنامه در مدت زمانی کمتر از ۹۰ دقیقه از خودرو بازدید کرده و ۴۳۵ آیتم‌ خودرو را با تجهیزات پیشرفته‌ای که در اختیار دارند، به دقت بررسی و موشکافی می‌کنند تا شما بتوانید با خیال راحت خودروی دلخواهتان را خریداری کنید.

حتما بخوانید: نحوه تشخیص دستکاری کیلومتر ماشین

سرویس کارشناسی کارنامه در حال حاضر تنها در شهر تبریز خدمات کارشناسی ارائه می‌دهد و در سایر شهرهای استان آذربایجان شرقی در دسترس نیست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.