اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

راه‌اندازی سرویس کارشناسی خودرو و فروش سفارشی خودرو در تهران

در تهران زندگی می‌کنید و قصد خریدوفروش خودرو دارید؟ فکر می‌کنید که در این شهر درندشت این کار به‌سختی و زحمات فراوان پیش خواهد رفت؟ خب! اشتباه می‌کنید. چرا؟ چون کارنامه با ارائه دو سرویس کارشناسی خودرو و فروش سفارشی آن، معامله خودرو را برای‌تان به سادگی آب خوردن می‌کند. فرقی نمی کند که خریدار هستید یا فروشنده؛ این دو سرویس به شما در رقم‌زدن معامله‌ای امن و بی‌ضرر کمک می‌کنند.

با سرویس کارشناسی خودرو در تهران آشنا شوید

یافتن خودروی کارکرده سالم و خرید آن در این شهر بزرگ کمی سخت به نظر می‌رسد. اما اگر فرایند خرید را به کارشناسان آموزش‌دیده و مجرب کارنامه بسپارید، روند کار با ‌سرعت، دقت و امنیت پیش خواهد رفت. چرا که متخصصان کارنامه که در آکادمی دانشگاه صنعتی شریف آموزش دیده، امتحان داده و تایید شده‌اند، خودروی موردنظرتان را در بیش از ۴۳۰ نقطه بررسی می‌کنند.

آنها هم به مسائل فنی اشراف کامل دارند و قطعات بیرونی و داخلی خودرو را با ابزارهای پیشرفته ارزیابی می‌کنند و هم به موضوعات حقوقی و بررسی اسناد و مدارک خودرو واقف‌اند. تیم کارنامه در قیمت‌گذاری هم به کمکتان می‌آید و نمی‌گذارد که در بخش مالی قضیه ضرر کنید. این تیم به شما طیفی از قیمت را توصیه می‌کند که بنا به آن می‌توانید وارد معامله شوید.

تمام این مراحل هم از سوی مجموعه کارنامه ضمانت می‌شود. یعنی اگر به واسطه خطای کارشناسان تیم، در معامله خودرو ضرر کنید، تا سقف ۲۰ میلیون تومان به شما خسارت پرداخت خواهد شد.

استفاده از سرویس کارشناسی خودرو چه مزیت‌هایی دارد؟

وجود مسیری شفاف، اطمینان‌خاطر و حصول سریع نتیجه در فرآیند معامله، اولین رکن یک معامله امن است. در همین راستا کارنامه در کنارتان می‌ایستد و مزایای زیر را با ارائه خدماتش به شما عرضه می‌کند:

۱. کارشناسان کارنامه به امور مختلف خودرو واقف‌اند. آنها هم تجربه خوبی درباره بررسی خودرو از زوایای مختلف دارند و هم دانش فنی حرفه‌ای در این حوزه کسب کرده‌اند. همان‌طور که گفته شد کارشناسان تیم از سوی اساتید آکادمی کارنامه که همان استاتید دانشگاه شریف هستند، موردتایید قرار گرفته‌اند.

۲. شاید با خود فکر کنید مکانیک‌ها هم می‌توانند خودروهای مختلف را از نظر فنی بررسی کنند، اما واقعیت این است که آنها در زمینه ارزیابی مسائل حقوقی خودرو و اسناد و مدارک آن به شما کمکی نمی‌کنند. کارشناسان کارنامه تمام جنبه‌های معامله را می‌شناسند و بی‌طرفانه در این زمینه به شما راهنمایی می‌کنند.

۳. زمانی که کارشناسان در کنارتان باشند از قیمت‌گذاری‌های درست و دقیق باخبر می‌شوید. قیمت‌گذاری کارشناسان کارنامه در مشورت با تیمی خبره متشکل از کارشناسان ارشد و مدیران کارنامه انجام می‌شود. در کارنامه اطلاعات قیمت‌گذاری با رصد بازار، تحلیل قیمت‌ها در معاملات سایت دیوار (شریک تجاری کارنامه) و منابعی مانند مراکز تعویض پلاک به دست می‌آید.

با سرویس فروش سفارشی کارنامه در تهران آشنا شوید

به کمک کارشناسان کاربلد کارنامه در حوزه فروش هم می‌توانید خودروی‌تان را سریع و آسان به‌فروش برسانید. فروختن خودروی کارکرده به صرف زمان و انرژی زیادی نیاز دارد؛ باید خودرو را آگهی کنید و به تماس‌های مختلف پاسخ بدهید، مدام پذیرای مشتریان احتمالی برای بازدید خودرو باشید و به قیمت‌گذاری درست هم فکر کنید. حالا اگر کار را به کاردان بسپارید و از تیم کارنامه کمک بگیرید، همه این امور به آنها واگذار خواهد شد. کارشناسان کارنامه هم بر قیمت‌گذاری درست و مبتنی بر داده‌های قابل‌اعتماد بازار اشراف دارند و هم به‌جای شما به تماس‌های مختلف مشتریان پاسخ می‌دهند و از میان آنها قطعی‌ترین گزینه‌ها را برای بازدید از وسیله‌تان انتخاب می‌کنند.

حتما بخوانید: مقایسه کیا اپتیما ۲۰۱۷ GTline، هیوندای سوناتا ۲۰۱۷ و تویوتا کمری ۲۰۱۶ GLX

استفاده از سرویس فروش سفارشی کارنامه چه مزیت‌هایی دارد؟

فروش بی‌دغدغه و سریع آرزوی هر فروشنده‌ای است. سرویس فروش سفارشی کارنامه در تهران این مسیر را هموار می‌سازد و مزایای زیادی برای ‌تان دارد. از جمله:

۱. کارشناسان کارنامه به‌جای شما با مشتریان بالقوه و احتمالی خودروی‌تان در تماس خواهند بود. این یعنی وقت‌تان مدام برای پاسخ‌گویی به تماس‌ها گرفته نمی‌شود، آرامش دارید و بعضی تماس‌ها هم در صورت جواب‌ندادن شما از دست نمی‌روند. شاید شما گاهی نتوانید به تماس مشتری پشت خط جواب بدهید اما این اتفاق برای کارشناسان کارنامه نخواهد افتاد و به تمام موارد پاسخ می‌دهند.

۲. کارشناسان کارنامه به‌طور حرفه‌ای و تخصصی درباره خودرو اطلاعات دارند. پس بهتر می‌توانند درباره وسیله‌تان به مشتریان توضیح بدهند و پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای برای پرسش‌های احتمالی آنها دارند. همین باعث می‌شود که روند فروش بهینه‌تر پیش برود و اعتماد مشتریان هم بیشتر جلب شود.

۳. روند فروش با حضور کارشناسانی که اطلاعات خوبی درباره خودرو دارند، به همه تماس‌ها جواب می‌دهند و تمامی موارد را به‌دقت شناسایی می‌کنند، بسیار سریع‌تر و ساده‌تر می‌شود. خودروها در کارنامه معمولا کمتر از یک هفته به فروش می‌رسند. جالب است بدانید کارنامه برای ارائه خدماتش هیچ‌گونه وجهی از فروشنده دریافت نمی‌کند. چه چیزی از این بهتر؛ فروش خودرو با حضور کارشناسانی خبره که هیچ کمیسیونی هم دریافت نمی‌کنند.

چطور باید از سرویس‌های کارنامه در تهران بهره‌مند شوید؟

برای تماس با کارنامه و بهره‌مندی از سرویس‌ کارشناسی خودرو در تهران، کافی است که با شماره ۰۲۱۷۹۲۳۷ تماس بگیرید. بدیهی است که تماس با تلفن‌های تهران نیاز به پیش‌شماره ندارد. امکان ثبت سفارش از طریق سایت هم وجود دارد. بعد از تماس با مجموعه یا ثبت سفارش اینترنتی، فقط حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد تا کارشناسان به محل بازدید از خودرو بیایند و در مدت حدود ۹۰ دقیقه به بررسی و ارزیابی آن بپردازند. بعد از مشاهده و بازدید از خودرو، گزارشی از سوی تیم کارنامه درباره وسیله تهیه می‌شود.

برای بهره‌مندی از سرویس فروش سفارشی هم یا می‌توانید درخواست‌تان را در سایت ثبت کنید یا با همان شماره‌ای که گفته شد تماس بگیرید. در حدود ۱۰ دقیقه پس از درخواست سفارش، از طرف کارنامه با شما تماس می‌گیرند و برای مواردی مانند بازدید از خودرو هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهند.

کارشناسی که خودرو را در حدود ۴۳۵ نقطه بررسی می‌کند، گزارشی مستند از آن تنظیم می‌نماید و وارد مرحله پاسخ‌گویی به مشتریان برای فروش می‌شود. قیمت اعلامی به مشتریان هم همان قیمتی است که کارشناسان کارنامه با شما درباره‌اش به توافق می‌رسند.

شما در خرید و فروش خودرو به کمک کارنامه زحمت زیادی متحمل نخواهید شد و فقط باید برای اقدامات نهایی معامله حاضر شوید. این یعنی معامله‌کردن دیگر فرایند پراسترس و همراه با ریسکی نخواهد بود و همه‌چیز ساده و سریع پیش می‌رود. با کارنامه خیالتان راحت خواهد بود چون مجموعه‌ای از حرفه‌ای‌ها در حوزه خرید و فروش را، در کنار خود خواهید داشت که مسیری امن برای معامله‌تان فراهم می‌کنند.

/blog/car-inspection-tehran/amp/
آشنایی با کارنامه
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید