اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

پیگیری وضعیت خودروی ثبت‌نامی گروه بهمن به‌صورت تصویری و گام‌به‌گام

اگر به‌تازگی خودرویی از گروه بهمن ثبت‌نام کرده‌اید و الان می‌خواهید وضعیت آن را پیگیری کنید، جای درستی آمده‌اید. در این مطلب به‌صورت گام‌به‌گام و تصویری، مراحل ثبت‌نام و پیگیری وضعیت خودروی ثبت‌نامی گروه بهمن یعنی بهمن موتور، بهمن دیزل و سیبا موتور را بررسی کرده‌ایم. تا پایان این مطلب همراه‌مان بمانید.

راهنمای ثبت‌نام و ایجاد حساب کاربری در سایت فروش بهمن موتور

اگر بار اول است که به سایت فروش بهمن‌موتور مراجعه می‌کنید، برای پیگیری وضعیت خودرو باید ابتدا ثبت‌نام کنید.

۱. وارد آدرس https://sale.bahman.ir/login شوید.

۲. روی دکمه ثبت‌نام کلیک کنید.

۳. اطلاعات خواسته‌شده را به‌طور کامل وارد و برای خود رمز عبوری انتخاب کنید. سپس دکمه «ذخیره اطلاعات» را بزنید.

۴. بعد از پرکردن فرم بالا، کد تأییدی برایتان ارسال می‌شود که باید آن را در قسمت مربوطه وارد کنید و دکمه «تأیید» را بزنید.

۵. در این مرحله به صفحه حساب کاربری‌تان وارد می‌شوید. برای اینکه بتوانید از تمام امکانات سایت استفاده کنید، ابتدا باید اطلاعات هویتی، آدرس و تماس، حساب مالی و اطلاعات تکمیلی خواسته‌شده را وارد کنید و در انتها دکمه «ذخیره» را بزنید.

می‌توانید با زدن دکمه «بعدی»، به صفحه «آدرس و تماس» و سپس «حساب مالی» و «اطلاعات تکمیلی» بروید؛ اما تا اطلاعات خواسته‌شده را وارد نکنید، اجازه «ذخیره» به شما داده نمی‌شود و نمی‌توانید از سایر بخش‌های سایت استفاده کنید.

۶. پایان! الان می‌توانید وضعیت خودرویتان را پیگیری کنید!

 

پیگیری خودروی ثبت‌نامی بهمن موتور

۱. به سایت اصلی بهمن موتور به آدرس https://bahman.ir/ مراجعه و بر روی تب فروش در بالای فهرست سایت کلیک کنید.

۲. در پنجره جدیدی که برایتان باز می‌شود، «خدمات فروش خودرو» و «پیگیری وضعیت خرید خودرو» را مشاهده خواهید کرد. روی «پیگیری وضعیت خودرو» کلیک کنید. اگر خودرویتان را از بهمن موتور خریده‌اید، «شرکت بهمن‌موتور» را انتخاب کنید. اگر خودرو را از بهمن دیزل خریده‌اید، «شرکت بهمن دیزل» و اگر خودرو را از سیبا موتور خریده‌اید، «شرکت سیبا موتور» را انتخاب کنید. مراحل پیگیری وضعیت خودرو برای همه این‌ شرکت‌ها یکسان انجام می‌شود.

۳. نام کاربری (که همان کد ملی یا شناسه شرکت شماست) و رمز عبور خود را وارد و روی دکمه «ورود» کلیک کنید.


۴. کد محرمانه‌ای را که برایتان ارسال شده است، به همراه تصویر امنیتی وارد کنید و دکمه «تأیید کد» را بزنید.

۵. با وارد کردن اطلاعات خواسته‌شده در مرحله قبل، به حساب کاربری‌تان وارد می‌شوید. در قسمت داشبورد و با کلیک بر روی «قراردادهای من» می‌توانید وضعیت قراردادهایتان و با کلیک بر روی «دعوتنامه‌های من» می‌توانید وضعیت دعوتنامه‌هایی را که برایتان ارسال شده است، ببینید.

استعلام نتیجه قرعه‌کشی

همان‌طور که می‌دانید، قرعه‌کشی شرکت‌های خودروسازی فرصتی است تا خودروها را به قیمت کارخانه و در مدت زمان کوتاه دریافت کنید. برای پیگیری نتایج قرعه‌کشی کافی است وارد صفحه برندگان به آدرس https://bahman.iranecar.com/winners شوید و کد ملی خود را به‌همراه کد امنیتی وارد کنید.

اگر از طریق سامانه یکپارچه برای قرعه‌کشی اقدام کرده بودید، نتایج را در همان سامانه یکپارچه عرضه خودرو می‌توانید پیگیری کنید.

 

معمولا نتایج نهایی و قطعی قرعه‌کشی از طریق پیامک به برندگان اطلاع داده می‌شود. اما می‌توانید از روش بالا هم نتایج قرعه‌کشی را پیگیری کنید.

پیگیری تأخیر در تحویل

به دلایل مختلف امکان تأخیر در تحویل خودروی ثبت‌نامی وجود دارد. مطابق اطلاعیه‌ای که در سایت رسمی بهمن موتور آمده، اگر خریداران به مشکلی در فرایند تحویل خودرو برخوردند، می‌توانند تقاضای بازگشت وجه پرداختی اولیه را داشته باشند. اما در کل برای پیگیری تأخیر در تحویل خودرو ثبت‌نامی بهمن موتور می‌توانید به یکی از روش‌های زیر اقدام کنید:

  • تماس با شماره ۴۸۰۲۷-۰۲۱
  • واتساپ ۹۸۹۹۴۱۶۷۲۶۲۰+

از آنجایی‌که خرید محصولات بهمن موتور در آدرس https://bahman.iranecar.com/ صورت می‌گیرد با مراجعه به این سایت و از طریق پشتیبانی می‌توانید دلیل تأخیر خودروی ثبت‌نامی خود را پیگیری کنید.

سؤالات متداول

۱. چطور در قرعه‌کشی خودروهای بهمن موتور شرکت کنیم؟

در زمان فراخوان ثبت‌نام به آدرس https://bahman.iranecar.com/ مراجعه کنید. بهمن‌موتور تا الان در دوره‌های فروش خودرو در سامانه یکپارچه حضور داشته است و احتمالا در دوره‌های بعدی هم حضور خواهد داشت. می‌توانید برای ثبت‌نام اولویت‌بندی از طریق این سامانه هم اقدام کنید.

۲. آیا امکان پیگیری حضوری خودروی ثبت‌نامی بهمن موتور وجود دارد؟

خیر، این امکان وجود ندارد.

سخن آخر

در این مطلب تلاش کردیم راهنمای جامعی برای پیگیری خودروی ثبت‌نامی بهمن موتور ارائه دهیم. امیدواریم با کمک این راهنما، توانسته باشید وضعیت خودروی خود را پیگیری کنید. اگر هنوز سؤال یا مشکلی در فرایند پیگیری خودرویتان دارید، می‌توانید آن را از طریق بخش دیدگاه‌ها برایمان بنویسید. کارشناسان ما در کارنامه آماده پاسخگویی به سؤالاتتان هستند.

/blog/car-purchase-follow-up-bahman/amp/
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (1)
نظر بدهید
  • الیاس پیام عسکری

    با سلام.چرا در فروردین هنوز ثبت نامی یکپارچه موعد زمستان برای دیگینیتی هنوز فراخوان ندادید.۱۷.۱.۱۴۰۳