ستاره‌های جهان سوار بر چه خودروهایی می‌تازند؟

0 4,787

افراد سرشناس و ستاره‌های عالم سرگرمی و ورزش به خاطر درآمد زیادشان، اغلب ماشین‌های کم‌نظیر و لوکسی سوار می‌شوند. بعضی از این ستاره‌ها علاوه بر این که ماشین خوبی همیشه زیر پایشان هست، کلکسیون جذابی هم از ماشین‌های شاخص و گران‌قیمت دارند. در این مطلب نگاهی به چند سلبریتی بین‌المللی و کلکسیون ماشین‌هایشان انداخته‌ایم. با ما باشید تا ببینیم ماشین‌های اَبَر ستاره‌ها از چه قرار است.

کریستیانو رونالدو

سی‌آر۷ بی‌نیاز از هرگونه معرفی است. پس بیایید بدون مقدمه فقط نگاهی به چند مورد از رکوردهای این اَبَر فوتبالیست در دنیای کلکسیون ماشین بیندازیم.

کلکسیون ماشین رونالدو ۲۴ میلیون دلار ارزش دارد و این مبلغ برابر است با ۶۰۰ میلیارد تومان! در این کلکسیون یک زیرمجموعهٔ ایتالیاییِ ۱۲ میلیون دلاری شامل یک بوگاتی چنتودیچی و پنج فراری وجود دارد. سال گذشته این کلکسیون با یک بنز جی-واگن ۸۵۰ هزار دلاری تکمیل شد. این اس‌یووی را نامزد رونالدو، جرجینا رودریگوئز، به مناسبت سی و پنج سالگی رونالدو به او هدیه داد.

ماشین‌های سلبریتی‌ها

حتما بخوانید:

خودروهای سلبریتی‌های ایرانی؛ چهره‌ها سوار چه خودروهایی می‌شوند؟

لیدی گاگا

شاید با خودتان فکر کنید که لیدی گاگا میان فعالیت‌های حرفه‌ای‌اش اصلاً کی وقت می‌کند که مشغول ماشین‌بازی باشد! اما خوب است که بدانید لیدی گاگا غیر از خوانندگی، کارهای خیریه و پوشیدن لباس‌های عجیب و غریب، برای کلکسیون کردن ماشین هم زمان می‌گذارد. از رولزرویس فانتوم که لیدی گاگا دو تا از آن دارد اگر بگذریم، این خوانندهٔ سرشناس لامبورگینی هوراکان و پورشه باکستر هم دارد. غیر از ماشین‌های امروزی، خانم گاگا با دو ماشین کلاسیک هم دل شما را خواهد برد: چوی نوا اس‌اس آبی-نعنایی و فورد برونکوی مدل ۷۰.

promotion banner

ماشین‌های سلبریتی‌ها

دیوید بکهام

مرد خوش‌قیافه و خوش‌تیپ دنیای فوتبال که سال‌ها با کات‌دادن توپ و پاس‌های استثنایی، طرفداران فوتبال را مجذوب خود کرده بود، حالا با کلکسیون ماشین‌هایش هوش و حواس خیلی‌ها را برده است. بکهام در پارکینگ بزرگ خانه‌اش میزبان ماشین‌های لوکس زیادی‌ست که معروف‌ترین آنها از این قرار است: فراری مارانلو، پورشه ۹۱۱، مک‌لارن ۷۲۰ اس، لامبورگینی گالاردو، هامر اچ ۲، جگوار ایکس جی و البته بنتلی کانتیننتال: همین که در عکس می‌بینید.

ماشین‌های سلبریتی‌ها

خرید و قیمت خودروی دست دوم و کارشناسی شده

مستربین

«روان آتکینسون» یا همان مستربین که دهه‌هاست با طنز بی‌نظیرش همهٔ ما را خندانده و لحظات خوبی به خانه‌هایمان آورده، یکی از  کلکسیونرهای خودرو در عالم سلبریتی‌هاست. آدم مستربین را که می‌بیند، گمان می‌کند باید خیلی ساده‌ باشد و همان مینی‌ماینر معروفش را سوار شود و از کلکسیون و این‌جور چیزها سر در نیاورد. ولی نگاهی به مجموعهٔ بزرگ ماشین او نشان می‌دهد که مستربین در دنیای واقعی از آن زرنگ‌هاست: فورد فالکون ۱۹۶۴، بی‌ام‌و ۳۲۸ مدل ۱۹۳۹، آئودی آر ۸، هوندا سیویک هیبرید، استون مارتین دی‌بی‌تو و زاگاتو وی ۸، بنتلی کانتیننتال، آکورا ان‌اس‌ایکس و…

تعجب کردید؟ حق دارید. به مردی با آن صورت خنده‌دار و حرکات بامزه واقعاً نمی‌آید!

ماشین‌های سلبریتی‌ها

حتما بخوانید:

مقایسه کیا سراتو، هیوندا اکسنت و مزدا۳

یوسین بولت

سریع‌ترین مرد دنیا، همچنان به سرعت پاهای خودش راضی نیست و سعی می‌کند عطش سرعت را با ماشین‌های منحصر به فردش جبران کند. نکتهٔ عجیب دربارهٔ کلکسیون یوسین بولت این است که موشک زمین به زمین میدان‌های دوندگی، از خیلی از ماشین‌هایش نه یکی که یک جفت دارد. در کلکسیون چشم‌نواز یوسین بولت ماشین‌هایی مثل بی‌ام‌و ام سری ۳ کلاسیک و لوکس، جیپ رانگلر آنلیمیتد و نیسان جی‌تی‌آر با بدنهٔ طلا حضور دارند. یوزپلنگ جامائیکایی به جز میدان رقابت‌های دو میدانی، در جاده‌‌ها هم یکی از سلاطین است.

ماشین‌های سلبریتی‌ها

راک

سال‌هاست که راک یا همان «دووِین جانسن» را مقابل دوربین دیده‌ایم، از مسابقات کشتی‌کج تا فیلم‌های اکشن و بزن‌بهادری. راک که با درآمد سالانه ۸۶ میلیون دلار (۲۲۰۰ میلیارد تومان!) پردرآمدترین بازیگر هالیوود است، بخشی از پول‌هایش را به پای کلکسیون ماشینش می‌ریزد؛ کلکسیونی که هر عاشق ماشینی را شیفته و دلباختهٔ خودش می‌کند. بیایید نگاهی به چند تا از ماشین‌های این کلکسیون حیرت‌انگیز بیندازیم: پاگانی هوآیرا، فورد اف ۱۵۰، رولزرویس ری، فراری لافراری و پلیموت پرالر مدل ۹۹.

ماشین‌های سلبریتی‌ها

آنجلینا جولی

خیلی از منتقدان آنجلینا معتقدند او که ادعای کارهای خیریه و کمک به فقرا را دارد، نباید اسراف کند و پولش را خرج ماشین‌هایی کند که در گاراژ خانه‌اش خاک می‌خورند. ولی گوش آنجلینا جولی، ستارهٔ سرشناس هالیوود، به این حرف‌ها بدهکار نیست و تناقضاتش زیاد اذیتش نمی‌کند. در کلکسیون خانم جولی ماشین‌هایی مثل رنج‌روور وگ، جگوار ایکس جی، کادیلاک اسکالید و جیپ گرند چروکی به چشم می‌خورند.

ماشین‌های سلبریتی‌ها

دونالد ترامپ

آقای رئیس‌جمهور سابق، قبل از آن که به عنوان سیاست‌مدار و یکی از صریح‌ترین مسئولان تاریخ ایالات متحده شناخته شود،  از کلکسیونرهای سرشناس ماشین در سراسر دنیا بود. در رده‌بندی امسال ثروتمندترین افراد جهان، ترامپ در رتبه ۱۳۰۰ ایستاد و همین دلیل خوبی‌ است که بدانیم چرا ترامپ کلکسیون بسیار بزرگی از بهترین ماشین‌های دنیا دارد: جیب پر و خیال راحت! مرسدس مک‌لارن، کادیلاک آلانته، تسلا رودستر، اس‌یووی اسکالید و یک موتور از جنس طلای ۲۴ عیار از جمله وسایل نقلیه‌ای هستند در گاراژ آقای ترامپ پیدا می‌شوند.

ماشین‌های سلبریتی‌ها

حتما بخوانید:

استعلام خلافی خودرو؛ چگونه خلافی خودرو را کم کنیم؟

فیفتی‌سنت

خوانندهٔ پرشور موزیک رپ که به قول امروزی‌ها از آن «گنگ‌بالا»هاست و جای چند گلوله روی تنش پیداست، پیش از شهرت و ثروت،  همان روزها که در اتاق کوچکش رپ می‌کرد، آرزو داشت که کلکسیونر ماشین بشود. اغلب رپرهای آمریکا به ماشین‌های پرزرق و برق علاقه دارند و در ویدیوکلیپ‌هایشان با این ماشین‌ها فخر می‌فروشند. فیفتی‌سنت هم یکی از آن‌هاست. کسی که از نمایش زندگی لوکس و تجملات لذت می‌برد. اگر به کلکسیون ماشین‌های فیفتی‌سنت سری بزنید، این ماشین‌ها چشم شما را خواهند گرفت: فراری اف ۴۳۰، لامبورگینی مورسیلگو و پونتیاک جی ۸. فیفتی سنت عاشق رنگ آبی است و بیشتر ماشین‌های کلکسیونش به این رنگ هستند.

ماشین‌های سلبریتی‌ها

فروش سریع خودروی شما راحت و بی‌دردسر

تام کروز

تام کروز در جایی از فیلم تاپ‌گان می‌گوید: «مدام احساس می‌کنم به چیزی نیاز دارم! به سرعت! به سرعت نیاز دارم!». در زندگی واقعی هم به نظر می‌رسد که این جمله یکی از شعارهای اساسی تام کروز باشد. تام کروز ۵۹ ساله تا به حال نزدیک به ۵۰۰ میلیون دلار (۱۲ هزار میلیارد تومان!) خرج هواپیما و هلی‌کوپتر و موتور و ماشین کرده است. عطش سرعت تام کروز باعث شده ماشین‌‌های بی‌نظیری را در کلکسیون مشهورش گرد هم بیاورد: دوج کلت، پورشه ۹۲۸ و ۹۹۳، بوگاتی ویرون، موستانگ اس ۲۸۱ و…

ماشین‌های سلبریتی‌ها

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.