اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

تعطیلی مجدد مراکز تعویض پلاک در شهرهای قرمز رنگ

بنا به دستور ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در شهرهای قرمز رنگ در سرتاسر کشور تعطیل شده و این تعطیلی احتمالا با نزولی شدن شیب شیوع این ویروس لغو خواهد شد.

لازم به ذکر است که پلیس راهور ناجا برای جلوگیری از شلوغی و ازدحام مراکز تعویض پلاک به سراغ فعال‌سازی یک سیستم نوبت‌دهی اینترنتی برای دریافت خدمات تعویض پلاک و شماره‌گذاری رفته است. متقاضیان استفاده از این سیستم می‌توانند به سایت www.nobatdehi.epolice.ir مراجعه کرده و از خدمات آنلاین تعویض پلاک در تهران به صورت غیرحضوری استفاده کنند.

پلیس همچنین به شهروندان توصیه می‌کند که تا جای ممکن در ایام شیوع ویروس کرونا از خرید و فروش وکالتی خودرو خودداری کرده و در صورتی که چاره‌ای جز معامله از این طریق ندارند، مدت خرید و فروش وکالتی خودرو را حداقل سه ماه قید کنند.

تعطیلی مراکز تعویض پلاک در شهرهای قرمز رنگ – تیر ۱۴۰۰

همان‌طور که گفته شد، به دنبال شیوع موج پنجم ویروس کرونا در کشور سرهنگ علی محمدی، رییس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا از تعطیلی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونایی خبر داده و گفت: برابر مصوبه ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در شهرهای دارای وضعیت قرمز باید تعطیل شود و از این‌رو این مراکز در تهران و دیگر شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونایی تعطیل است.

کرونا مجددا سبب تعطیلی مراکز تعویض پلاک ۱۱ استان شد – فروردین ۱۴۰۰

با توجه به گفته‌های رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا به علت گسترش مجدد ویروس کرونا مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در استان‌‌های قرمز رنگ از سه شنبه ۱۷ فروردین ماه تعطیل خواهد بود.

سرهنگ علی محمدی در این خصوص توضیح داد: به غیر از اراک، خرم‌آباد، بوشهر و ارومیه که از روز شنبه در وضعیت قرمز رنگ قرار گرفته ‌و فعالیت مراکز تعویض پلاک در آن‌ها تعطیل بود، فعالیت مراکز تعویض پلاک در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز، ایلام، شهرکرد و زنجان نیز به دلیل قرار گرفتن در وضعیت قرمز کرونایی از ۱۷ فروردین ماه تا اطلاع ثانوی متوقف خواهد شد.

گفتنی است که فعالیت این مراکز با بازگشت به شرایط نارنجی مجددا از سر گرفته خواهد شد. همچنین افرادی که به صورت اینترنتی نوبت رزرو کرده‌اند نیز نوبت خود را از دست داده و رزرو آن‌ها باطل خواهد شد. به این ترتیب این افراد می‌توانند به محض بازگشت شرایط به وضعیت نارنجی رنگ مجددا نوبت رزرو کرده و برای دریافت خدمات به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند.

/blog/close-license-plate-replacement-centers-coronavirus/amp/
اخبار مراکز تعویض پلاک
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید