اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

خودروهای سلبریتی‌های ایرانی؛ چهره‌ها سوار چه خودروهایی می‌شوند؟

اخبار مربوط به زندگی شخصی سلبریتی‌ها همیشه طرفداران خاص خود را داشته است. واقعیت این است که اکثر افراد به خواندن داستان و جزئیات زندگی دیگران علاقه دارند و اگر فرد موردنظر چهره معروفی باشد که چه بهتر! البته قرار نیست در این مقاله از جزئیات زندگی چهره‌ها یا شایعات پشت سرشان حرف بزنیم، اما قرار است خودروهای سلبریتی های ایرانی را بررسی کنیم. به نظر شما ستاره‌های سینما و موسیقی و ورزشکاران سوار چه ماشین‌هایی می‌شوند؟ با ما همراه باشید.

۱. علی دایی؛ از پورشه به هاوال

حتی اگر به فوتبال علاقه نداشته باشید هم حتما علی دایی، فوق ستاره فوتبال ایران را می‌شناسید. این چهره معروف و البته محبوب، به سواری گرفتن از خودروهای لوکس و گران‌قیمت معروف است. در لیست خودروهایی که علی دایی در آن‌ها دیده شده است، اسامی مانند مازراتی، پورشه، پرادو، لندکروز، مرسدس و بی‌ ام و به چشم می‌خورد. اما هاوال H9 خودرویی است که بیشتر از همه در آن دیده شده و به اندازه خودروهای قدیمی این فوتبالیست لوکس نیست.

هاوال H9 خودرویی شاسی بلند و ساخت چین با قیمتی حدود ۲ میلیارد تومان است که شباهت‌های ظاهری زیادی با مرسدس و پرادو دارد.

۲. رضا صادقی؛ لوکس‌سوار مشکی پوش

نمی‌شود از خودروی سلبریتی‌های ایرانی حرف بزنیم و رضا صادقی را فراموش کنیم. رضا صادقی از معدود خوانندگان پاپ ایرانی است که همیشه در اوج محبوبیت قرار دارد. خودروی این چهره سرشناس دنیای موسیقی، یکی از محبوب‌ترین برندهای لوکس میان ایرانیان است و آن چیزی نیست جز پورشه کاین.

این خودروی لوکس ۵ سرنشینه بیش از دو دهه است که تولید می‌شود و یکی از محبوب‌ترین و گران‌ترین کراس‌اورهای بازار ایران محسوب می‌شود. قیمت تقریبی این خودرو در بازار ایران بین ۲.۷ تا ۷.۳ میلیارد تومان است.

حتما بخوانید:

بهترین خودروهای اسپرت خارجی که در ایران هم می‌توانید بخرید

۳. محمدرضا گلزار؛ جذاب مانند مرسدس

ایرانی‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ یا عاشق محمدرضا گلزار هستند یا از او متنفرند! حد وسطی هم وجود ندارد. این بازیگر پرحاشیه و سرشناس همیشه در صدر تیتر اخبار مربوط به چهره‌ها قرار دارد و همیشه توجهات زیادی را به خود جلب می‌کند. خودروی این چهره هم مانند اتفاقات اطراف او، خاص و جالب توجه است. این بازیگر سوار مرسدس بنز SL500 می‌شود که یکی از خودروهای رودستر لاکچری جهان است.

این خودروی اسپرت در ایران کمیاب است و همین مسئله باعث افزایش شدید قیمت آن شده است.

۴. مهران مدیری؛ شیک و کلاسیک مانند بی ام و

بدون شک مهران مدیری یکی از کم‌حاشیه‌ترین و محبوب‌ترین کمدین‌های ایرانی است که با اجرای دورهمی توانست به روزهای اوج خود برگردد. سلیقه این کمدین محبوب در انتخاب ماشین ما را به آن واداشت تا نام او را در لیست خودورهای سلبریتی‌های ایرانی قرار دهیم. خودروی بی ام و ایکس۶ انتخاب مدیری است و او در این خودرو دیده شده است.

این خودروی آلمانی از سال ۲۰۰۸ وارد بازار شد و به سرعت به محبوبیت رسید. ظاهر خاص بی ام و به اضافه قدرت بالای موتور و امکانات عالی، از این خودروی آلمانی یک مرکب تمام عیار ساخته است. قیمت تقریبی این خودرو در بازار ایران حدودا ۵ میلیارد تومان است.

۵. یحیی گل محمدی؛ فولکس واگن تیگوان

نام یحیی گل محمدی با اعلام رقم قرارداد فصل جدیدش دوباره سر زبان‌ها افتاده است. این سرمربی امروز و فوتبالیست دیروز، یکی از پرحاشیه‌ترین چهره‌های فوتبالی لیگ برتر ایران است. شاید دوست داشته باشید بدانید که گل محمدی سوار چه خودرویی می‌شود. جواب شما، خودرویی از برند فولکس واگن است. این مربی معروف ترجیح می‌دهد سوار فولکس تیگوان شود که یکی از کمیاب‌ترین خودروهای این خانواده در ایران و البته یکی از گران‌ترین آن‌ها است.

این خودروی خوش‌استایل با مشخصات فنی قابل قبول و طراحی داخلی گیرا، الحق که انتخاب خوبی محسوب می‌شود. قیمت تقریبی فولکس واگن تیگوان در بازار ایران حدود ۲.۵ میلیارد تومان است.

حتما بخوانید:

مقایسه فولکس تیگوان، ب ام و X3 28i و آئودی Q5

۶. بابک جهانبخش؛ خاص مثل شورولت کامارو

صدای خاص بابک جهانبخش طرفداران زیادی دارد. سلیقه این خواننده خوش اخلاق در انتخاب خودرو هم مانند صدای او خاص است. جدا از خودروهای لوکس متداو و محبوبی مانند لکسوس یا پرادو که جهانبخش در آن‌ها دیده شده است، شاید بتوان عنوان خاص‌ترین خودروی این خواننده را به شورولت کامارو اعطا کرد. قیمت تقریبی این خودرو در بازار ایران حدود ۲ میلیارد تومان است.

۷. مهدی پاکدل؛ مازراتی کواترو پورته

آخرین مورد در لیست خودروهای سلبریتی‌های ایرانی به مهدی پاکدل، بازیگر توانمند و خوشتیپ سینمای ایران اختصاص دارد. مهدی پاکدل انصافا سلیقه خوبی در رانندگی به خرج داده است و سوار خودروی کواتروپورته از خودروسازی مازراتی می‌شود. این خودرو هم در ایران کمیاب است و احتمال اینکه در خیابان با کواتروپورته برخورد کنید کم خواهد بود.

طراحی زیبا و خاص این خودرو، آن را مناسب خاص پسندان کرده است و البته قیمت بالا و هزینه‌های سرسام‌آور جانبی آن باعث شده است که بسیاری از افراد، علی‌رغم تمکن مالی، قید داشتن آن را بزنند. قیمت تقریبی این خودرو در بازار ایران بین ۶ تا ۱۱ میلیارد تومان است.

در آخر

تماشای خودروهای لوکس و خواندن مشخصات آن‌ها همیشه جذاب است؛ مخصوصا اگر بدانید کدام یک از چهره‌ها علاقه بیشتری برای سواری گرفتن از خودروهای لوکس دارند. حالا نوبت شماست. از دیگر خودروهای سلبریتی های ایرانی اطلاعاتی دارید؟ چه خودروی لوکسی را می‌شناسید که سلبریتی‌های ایرانی صاحب آن هستند و در این لیست قرار ندارد؟ اگر حق انتخاب داشتید، کدام یک از این خودروها را صاحب می‌شدید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دنیای خودرو
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (1)
نظر بدهید
  • 09121457856

    فکر میکنم بعضیاشون ماشیناشون رو عوض کرده باشن