قسمت نهم پارکینگ منتشر شد؛ نقد و بررسی ۲۰۶ تیپ ۵

0 7,937
۲️۰️۶️، خودرویی که سال‌هاست در خیابان‌ها و جاده‌های ایران جولان می‌دهد و در کشورمان کمتر کسی را می‌توان یافت که با این فرانسوی تند و تیز خاطره‌ای نداشته باشد. ۲۰۶ که زمانی از شاهکارهای طراحی کمپانی پژ‌و به شمار می‌آمد و در مسابقات رالی خوش می‌درخشید، حالا بعد از ۲۳ سال هنوز هم در ایران بازار گرمی دارد. خرید و فروش پررونق، وجود تعمیرگاه‌های پرشمار، وفور قطعات و هزینه‌های معقول تعمیرات از دلایل اصلی محبوبیت ۲۰۶ به شمار می‌آید.

در قسمت نهم پارکینگ، بنا بر اطلاعاتی که از کارشناسی ۱۵۰۰ عدد ۲۰۶ تیپ پنج در کارنامه به دست آمده، نمونه‌های کارکردهٔ این خودرو را بر اساس آمار و ارقام، به طور دقیق بررسی کرده‌ایم. با تماشای این قسمت از پارکینگ، از تاریخچه و طراحی بدنهٔ ۲۰۶ تیپ پنج، میزان مصرف سوخت این ماشین و تجربهٔ رانندگی و مزایا و معایب آن بیشتر بدانید.

لینک اینستاگرام

آیا قصد خرید ۲۰۶ تیپ ۵ دارید؟ قبل از قولنامه، با کمک «سرویس کارشناسی خودرو در محل» کارنامه، رنگ و بدنهٔ ماشین مورد نظرتان را مو به مو کارشناسی کنید.

شما همچنین می‌توانید برای خرید مطمئن و به‌قیمت پژو ۲۰۶ سری به لیست «خرید خودرو با ضمانت کارنامه» شوید. هر خودرویی که در کارنامه انتخاب کنید، یک گارانتی ۸۰۰ میلیون تومانی بر اساس گزارش کارشناسی فنی و رنگ و بدنه‌‌اش خواهد داشت. بیمهٔ ایران این گارانتی را تضمین می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.