اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

قسمت دوازدهم پارکینگ منتشر شد؛ نقد و بررسی پژو پارس

آیا کسی را در ایران می‌شناسید که با پژو پارس آشنا نباشد؟ پژو پارس از آن ماشین‌هاست که حتی در فرهنگ و سرگرمی ما هم رخنه کرده است. در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌ها، پژو پارس‌های سیاه با شیشه‌های دودی مخصوص پلیس‌های مخفی است و پژو پارس سفید را اعضای مافیا می‌رانند! پژو پارس که نزدیک به ۲۳ سال است که جای خود را در بازار خودروی ایران باز کرده و طرفداران پروپاقرص خودش را دارد.

بعد از کارشناسی کامل بیش از ۱۵۰ پژو پارس TU5 در کارنامه، ما به اطلاعاتی دربارهٔ وضعیت فنی و رنگ و بدنهٔ این خودرو دست پیدا کرده‌ایم که وقت خرید مدل‌های کارکردهٔ آن حتماً به کارتان خواهد آمد. با تماشای قسمت دوازدهم پارکینگ از میزان مصرف سوخت و کیفیت رانندگی پژو پارس و میزان ایمنی و وضعیت فنی و مشکلات اصلی رنگ و بدنهٔ آن باخبر شوید.

لینک اینستاگرام

امسال اگر می‌خواهید پژو پارس کارکرده بخرید، روی آن یک گارانتی ۸۰۰ میلیونی هم از کارنامه بگیرید! فقط کافیست سری به لیست «خرید خودرو با ضمانت کارنامه» بزنید. تمام پژو پارس‌های کارکردهٔ کارنامه یک گارانتی ۸۰۰ میلیونی دارند. گارانتی کارنامه بر اساس گزارش کارشناسی فنی و بدنه ماشین صادر می‌شود و بیمهٔ ایران، معتبرترین بیمهٔ کشور، آن را تضمین می‌کند.

/blog/karnameh-parking-twelfth-part/amp/
آشنایی با کارنامه
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (2)
نظر بدهید
  • محمدامین

    ۱۵۰ اسب?

    • فاطمه

      ۱۵۰اسب؟؟حداقل یه سرچ ساده بکنید