قیمت آریزو ۵ جدید مدیران‌خودرو اعلام شد

0 1,971

سرانجام پس از ماه‌ها تبلیغات گسترده مدیران‌خودرو آریزو ۵ جدید را معرفی و قیمت نهایی این خودرو را اعلام کرد.

بیش از ۵۰ هزار نسخه از آریزو ۵ قبلی مدیران‌خودرو در ایران به فروش رفت و حالا نسخه جدید این خودرو که به‌نوعی فیس‌لیفت آن محسوب می‌شود، معرفی شده و قیمت آن ۶۸۰ میلیون تومان اعلام شده است.

تغییرات نسخه جدید چیست؟

نسخه جدید آریزو ۵ نسبت به نسخه قبلی تغییرات گسترده‌ای را به‌خصوص در نمای کابین تجربه کرده است. در نمای بیرونی خودرو جلوپنجره تغییر کرده و به‌صورت کهکشانی درآمده است. همچنین کالیبرهای ترمز نیز مشکی رنگ شده است.

در داخل کابین این سدان ردپای طراحی آریزو ۶ کاملا به چشم می‌خورد. در واقع آریزو ۵ جدید به مشابه نمونه کوچکی از آریزو ۶ است که حتی ایرادهای ارگونومی طراحی نیز در آن برطرف شده است.

داشبورد، رودری‌ها، کنسول مرکزی، غربیلک فرمان، نشانگرهای پشت فرمان، همه و همه به‌طور کامل در نسخه جدید آریزو ۵ بازطراحی شده و شکل جدیدی به خود گرفته است.

قوای محرکه مورد استفاده در آریزو ۵ جدید همان موتور ۱٫۵ لیتری توربو به‌کار گرفته شده در نسخه قبلی است. این قوای محرکه می‌تواند ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند و یک گیربکس ۹سرعته سی‌وی‌تی نیز آن را همکاری می‌کند. گیربکس مذکور جایگزین مدل ۷سرعته سی‌وی‌تی شده است.

ترمز پارک برقی، اتو هولد و سامانه کمکی شروع حرکت در سربالایی از جمله امکانات و تجهیزات جدیدی است که به فیس‌لیفت آریزو ۵ اضافه شده است. البته موارد مذکور در کنار امکانات دیگری است که پیش از این در نسخه قبلی نیز به چشم می‌خورد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.