فیس‌لیفت آریزو ۵ به بازار می‌آید

0 1,315

بر اساس اخبار منتشر شده مدیران‌خودرو قصد دارد به زودی نسخه فیس‌لیفت آریزو ۵ را معرفی و راهی بازار کشورمان کند. احتمالا این سدان هم‌زمان با رونمایی از تیگو ۸ و تیگو ۸ پرو به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که نام نهایی آریزو ۵ فیس‌لیفت در ایران چه خواهد بود اما به احتمال بسیار قوی این خودرو با نشان ام‌وی‌ام (MVM) در بازار کشورمان عرضه می‌شود.

چه اطلاعاتی از آریزو ۵ فیس‌لیفت در دسترس است؟

مقایسه تصاویر منتشر شده از نسخه فیس‌لیفت آریزو ۵ با نسخه موجود در بازار به خوبی نشان می‌دهد که نمای بیرونی خودرو تغییرات کمی را تجربه کرده در حالی که کابین به صورت کامل متحول شده است.

کابین آریزو ۵ در نسخه فیس‌لیفت طراحی جدیدتری به خود گرفته و فضای درون آن بیشتر شبیه آریزو ۶ است. امکانات و تجهیزات جدیدتری هم به این سدان اضافه شده که از جمله آن‌ها می‌توان به ترمز پارک برقی، اتوهلد، تهویه دستی با تنظیمات الکتریکی و صفحه نمایشگر لمسی جدید اشاره کرد.

هنوز در خصوص قوای محرکه این خودرو اطلاعات تایید شده‌ای منتشر نشده اما احتمال می‌رود همان پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژ با حداکثر قدرت ۱۴۷ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور ۲۱۰ نیوتن‌متر زیر کاپوت قرار گیرد.

مدیران‌خودرو هنوز حرفی از بهای تمام شده آریزو ۵ فیس‌لیفت به میان نیاورده و تنها به معرفی آن اشاره کرده است. با این حال پیش‌بینی می‌شود که نسخه فیس‌لیفت این خودرو با اختلاف قیمتی نزدیک به ۷۰ میلیون تومان نسبت به نسخه موجود در بازار عرضه شود. به عبارت بهتر احتمالا فیس‌لیفت آریزو ۵ با بهایی نزدیک به ۷۰۰ میلیون تومان راهی بازار کشورمان خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.